کد خبر: ٢٤٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/05/08-١٨:٣٩

طی حکمی از سوی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان، «صادق سعیدی نیا» به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آبادان معرفی و منصوب شد.

 

آبادان نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اظهار کرد: از سوی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان خوزستان، «صادق سعیدی‌نیا» به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آبادان معرفی و منصوب شد.

به گزارش آبادان نیوز : پیمان ادیبی افزود: وجود استعدادها و پتانسیل‌های بالای جوانان و ابراز تمایل و علاقه آنان به فراگیری درست مهارت‌های رشته اتومبیلرانی و موتورسواری، لزوم نگاه ویژه به این رشته ورزشی را دو چندان کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته این رشته ورزشی فاقد ریاست بوده است، افزود: امید می‌رود تا با معرفی رئیس جدید این هیئت، گامی موثر در جهت رشد و شکوفایی این رشته پرطرفدار برداشته شود.

ادیبی از کشف و حفظ استعدادهای موجود در این رشته ورزشی به عنوان یکی از وظایف اصلی هیئت نام برد و گفت: توانایی‌ها و استعدادهای فراوانی  در دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در شهرستان آبادان وجود دارد که با شکوفا شدن این استعدادها، سال آینده سالی پربار برای این رشته ورزشی در آبادان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: قرار است تا هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آبادان در نخستین گام، مسابقات رالی خانواده و مسابقه موتورسواری عمومی را با شعار «رعایت فرهنگ عمومی ترافیک» در مهرماه امسال و در قالب دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهراروند را برگزار کند.

 

 

 

 

رئیس اداره ورزش آبادان ، هیئت اتومبیلرانی آبادان ، هیئت  هیئت موتورسواری آبادان ، اداره ورزش آبادان، هیئت اتومبیلرانی خوزستان ،هیئت موتورسواری خوزستان ،خبرهای آبادان ،موتور سواری ،اتومبیلرانی آبادان ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: