کد خبر: ٢٢٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/04/15-٠٨:٣٨

تعیین مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات فرایند ساده‌ای نیست و زمان‌بر است.

 

آبادان نیوز : معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه استعفای مدیران کل استانداری برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس منطبق بر قانون است گفت: تعیین مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات فرایند ساده‌ای نیست و زمان‌بر است. 

 

به گزارش آبادان نیوز : فرج‌الله خبیر اظهار کرد: ما نمی‌توانیم افراد را از حقوق قانونی آن‌ها محروم کرده و مانع استعفای قانونی آن‌ها شویم.

وی افزود: هیچ‌گونه شائبه‌ای در خصوص استعفای مدیران کل استانداری خوزستان وجود ندارد و این فرایند کاملا منطبق بر قانون است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: مطابق قانون هر مدیر می‌تواند تا 6 ماه قبل از آغاز ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفای خود را تقدیم کند و مدیران ما در استانداری نیز طبق قانون در مهلت مقرر استعفا داده‌اند.

خبیر تصریح کرد: این فرایند کاملا در چارچوب قانون صورت گرفته و هیچ اعتراضی به آن وارد نیست.

وی در خصوص جایگزین کردن مدیران مستعفی خاطرنشان کرد: بدیهی است که ما باید هر چه سریع‌تر افرادی را جایگزین مدیران قبلی کنیم تا تصدی این حوزه‌ها را در اختیار بگیرند اما از آنجا که تعیین مدیرکل جدید فرایند ساده‌ای نیست و زمان‌بر است، این امر مدتی طول می‌کشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر به جای مدیرکل سیاسی و انتخابات و همچنین مدیرکل امور بانوان استانداری، معاونان آن‌ها با حفظ سمت به عنوان سرپرست انجام وظیفه می‌کنند.

خبیر در پاسخ به اینکه آیا در دوره‌های قبل نیز این‌گونه استعفا دادن‌ها به علت ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات مرسوم بوده یا خیر، گفت: من از دوره‌های قبلی اطلاعی ندارم ولی در دوره فعلی این امر کاملا قانونی بوده و اصلا عجیب نیست.

وی در پایان بیان کرد: استعفای مدیران استانداری تنها در خوزستان رخ نداده و ما در سایر استان‌ها نیز شاهد این امر بودیم چنان که استاندار یکی از استان‌ها برای کاندیداتوری مجلس از سمت خود استعفا داده است.

 تاکنون 3 نفر از مدیران استانداری خوزستان که دو نفر از آنها عضو ستاد انتخابات خوزستان بودند از جمله معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیرکل امور بانوان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برای اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده‌اند.

 

 

 

 

 

استاندار خوزستان ،آبادان نیوز ، فرج‌الله خبیر،انتخابات مجلس ،معاون سیاسی استاندار خوزستان ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان ،خبرهای خوزستان ،خوزستان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: