کد خبر: ٢٢٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/04/14-٢٠:٠٤

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از جابه‌جایی 119هزار مسافر در سه ماهه سال جاری از این فرودگاه خبر داد.

 

 

آبادان نیوز : محمدرضا رضایی از جابه‌جایی 119هزار مسافر در سه ماهه سال جاری از این فرودگاه خبر داد و اظهار کرد: در سه ماهه  نخست سال جاری میزان جابه‌جایی مسافر از فرودگاه آبادان مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر با بیش از یک‌هزار و 100 فروند پرواز در مسیر آبادان به مناطق مختلف جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش آبادان نیوز: مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان در ادامه میزان بار جابه‌جا شده در سه ماه گذشته را بیش از یک‌هزار تن عنوان کرد و گفت: افزایش پرواز در مسیر مشهد و تهران از جمله اقدامات موثر در تغییر  عملکرد پروازی امسال بوده است.

رضایی با اشاره به عملکرد مثبت و رو به رشد فرودگاه در سه ماهه اول بهار سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در زمینه تعداد پرواز بیش از 19 درصد افزایش و در تعداد مسافر بیش از 18 درصد افزایش را شاهد بودیم.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان در ادامه تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری آمار ثبت شده بیش از  26 درصد رشد، در جابه‌جایی بار در مقایسه با مدت مشابه سال 92 را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت بیش از 6 هزار مسافر در مسیر خارج از کشور با بیش از 88 فروند پرواز در مسیر آبادان ـ کویت و بلعکس و در مسیر شارجه ـ آبادان و بلعکس جابه‌جا شده‌اند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان میزان بار خارجی جابه‌جا شده در این مدت را 86 تن عنوان کرد.

، فرودگاه آبادان در حال حاضر با فعالیت شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، کیش، نفت، آسمان، زاگرس، قشم ایر و ایر عربیه در مسیرهای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، خارک، شارجه و کویت  ارائه خدمات می‌کند.

 

 

 

 

 

 فرودگاه آبادان ،محمدرضا رضایی ،آبادان نیوز ، مدیر فرودگاه  آبادان ،ایران ایر، ایران ایرتور، کیش، نفت، آسمان، زاگرس، قشم ایر ،ایر عربیه ، 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: