کد خبر: ٢٢٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/04/13-١٨:٢٤

رئیس بیمارستان ولیعصر خرمشهر از خارج کردن تومور «گلیو بلاستوما» از سر بیمار خرمشهری در این بیمارستان خبر داد.

 

آبادان نیوز : رئیس بیمارستان ولیعصر خرمشهر از خارج کردن تومور «گلیو بلاستوما» از سر بیمار خرمشهری در این بیمارستان خبر داد. آبادان نیوز :علی نشاط اظهار داشت: تومور گلوبلاستوما که یکی از شایع‌ترین و بدخیم‌ترین تومور‌‎های اولیه مغز در بزرگسالان است، از سر یک بیمار 72ساله خرمشهری با موفقیت خارج شد.

وی در همین خصوص افزود: این عمل نادر پس از تجهیز و راه‌اندازی اتاق عمل مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر خرمشهر توسط  دکتر انوشیروان نیک‌نژاد؛ جراح مغز و اعصاب خرمشهر با موفقیت انجام شد.

به گزارش آبادان نیوز : رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهربا اشاره به وضعیت کنونی بیمار، عنوان کرد: پس از عمل، حال عمومی بیمار رو بهبودی بوده و وی در حال حاضر مشغول ادامه پرتودرمانی و شیمی‌درمانی است.

وی ادامه داد: این تومور در سلول‌های گلیان مغز منشا می‌گیرد و به صورت منتشر در بافت مغز رشد کرده و از تومورهای مهاجم و بدخیم است.

نشاط خاطرنشان کرد: تومور گلیو بلاستوما سرعت رشد بالایی دارد و این بیمار با علائمی مانند اختلالات شناختی، سردرد شدید، عدم توانایی در راه رفتن و عدم تعادل به بیمارستان مراجعه کرد.

 

 

 


رئیس بیمارستان ولیعصر خرمشهر، بیمارستان ولیعصر خرمشهر ،تومور «گلیو بلاستوما ،خبرهای خرمشهر ،اخبارخرمشهر،خرمشهر ،آبادان نیوز،نیوزآبادان  

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: