کد خبر: ٢٢٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/04/13-١٠:٣٨

یک مامور اداره برق دزفول صبح شنبه حین انجام عملیات بر روی شبکه دچار برق گرفتگی شده و از ارتفاع سقوط کرد.

 

آبادان نیوز : یک مامور اداره برق دزفول صبح شنبه حین انجام عملیات بر روی شبکه دچار برق گرفتگی شده و از ارتفاع سقوط کرد.

به گزارش آبادان نیوز : این دومین حادثه برق گرفتگی برای ماموران پیمانکاری مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول در یک ماه اخیر می باشد. 

در نخستین حادثه که هفتم خرداد امسال در خیابان کشاورز دزفول رخ داد یک مامور جوان پیمانکاری مدیریت توزیع برق دزفول بر اثر برق گرفتگی از بالای تیر چراغ برق سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش آبادان نیوز : از معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در ساعت هفت صبح شنبه یک مامور پیمانکاری مدیریت توزیع برق دزفول در خیابان سلمان فارسی تقاطع خیابان حافظ دچار برق گرفتگی شده و از ارتفاع بر روی سایه بان یک مغازه سقوط کرد.

باقر مهرنما گفت:فرد مذکور حدودا 40 ساله و از نیروهای پیمانکار مدیریت توزیع برق دزفول می باشد که برای انجام عملیات به بالای تیر چراغ برق رفته بود و دچار برق گرفتگی شد.

وی افزود:ماموران سازمان آتش نشانی پس از حضور در محل فرد حادثه دیده را به پایین منتقل کرده و توسط اوژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

یکی از همکاران فرد حادثه دیده در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت:از آنجا که برق منطقه قطع شده بود اقدام به بالا رفتن از تیر چراغ برق نمودیم اما به علت ابری بودن هوا و برگشت برق در مدار چراغ های روشنایی ، حادثه برق گرفتگی رخ داد.

مامور حادثه دیده اداره برق دزفول در بیمارستان بزرگ دزفول تحت درمان می باشد.

یوسف کاید گپ 33 ساله از نیروهای پیمانکاری مدیریت توزیع برق دزفول صبح پنجشنبه هفتم خرداد هنگام انجام تعمیرات بر روی شبکه ، بر اثر برق گرفتگی از ارتفاع سقوط کرده و دچار سوختگی و مصدومیت شدید شده و جان باخت. 

 

 

 

 

 

برق گرفتگی مامور اداره برق دزفول ،رق گرفتگی ،اداره برق دزفول ، حادثه برق گرفتگی، حادثه ،برق گرفتگی ،شهرداری دزفول ،دزفول ،خبرهای دزفول ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: