کد خبر: ٢٢٣١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/04/13-١٠:٢٦

امام جمعه آبادان با تاکید بر پرهیز از اختلاف بین اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم بوده و باید به فکر حل مشکلات شهر باشند.

 

آبادان نیوز : امام جمعه آبادان با تاکید بر پرهیز از اختلاف بین اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم بوده و باید به فکر حل مشکلات شهر باشند.

به گزارش آبادان نیوز :  حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه ای نماز جمعه این هفته آبادان افزود: شوراها منتخبان مردم هستند و باید در راستای شعار سال که همدلی و همزبانی دولت و ملت می باشد گام بردارند.

وی اظهار داشت:اعضای شورای اسلامی شهر آبادان باید در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات شهری تلاش کنند و اختلافات را کنار بگذارند.

خطیب جمعه آبادان گفت: نباید اجازه دهند فضای نوشتاری و مجازی بر عملکرد شورا تاثیر منفی بگذارد زیرا نمایندگان شورای اسلامی شهر مورد اعتماد مردم بوده و باید یکدل و هماهنگ در جهت رشد و شکوفایی شهر تلاش کنند.

وی همچنین با گرامی داشت روز قلم گفت: کسانی که قلم به دست دارند بدانند قلم ابزار مقدسی است، قلم ابزاری برای تعلیم و تعلم و برای آکاهی رساندن می باشد و این قلم باید در اختیار نظام، اسلام و ارزش های اسلامی باشد.

امام جمعه آبادان افزود:افرادی که قلم به دست دارند در نقد مطالب تیز بین و عادل باشند زیرا آنها می توانند زمینه رشد و ترقی را فراهم کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به جنایت آمریکا در 12 تیرماه سال 1367 اظهار داشت:به دشمنی که به هواپیمای مسافری موشک شلیک کرده و 298 انسان بی گناه را به شهادت رسانده نباید اعتماد کرد.

وی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: فریاد مردم در این روز علیه مستکبرانی است که جهان را به آتش می کشند تا به منافع خود برسند و رژیم اشغالگر قدس که امروز متزلزل و در موضع ضعف قرار دارد برای کسب قدرت با هدف ادامه ظلم و جنایت از هیچ سیاست خصمانه ای فروگذار نیست.

خطیب جمعه آبادان در خصوص مذاکرات هسته ای نیز گفت: یک توافق خوب هسته ای یعنی فناوری هسته ای در پویایی به سمت پیشرفت ادامه داشته باشد، تحریم ها یکجا لغو گردد و استقلال سیاسی و نظامی کشور در رهگذر نگاه بد دشمن ما قرار نگیرد و غیر از این هر چه باشد بد است و غیر از این مردم به هیچ چیز رضایت نمی دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:ایران اسلامی در این مذاکرات صداقت خود را نشان داده و آژانس بین المللی انرژی هسته ای نیز بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران صحه گذاشته است.

وی افزود: تیم مذاکره کننده ایران باید خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند را رعایت کند و اگر هم توافقی صورت نگیرد چیزی مانع پیشرفت ایران نخواهد شد.

خطیب جمعه آبادان همچنین با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی گفت:دشمن با انواع و اقسام آرایش های رسانه ای و تبلیغاتی وارد عرصه شده و با طرح برخی مسایل دل برخی را بدست می آورد لذا باید هوشیار بود تافریب این رفتار دوگانه را نخورد.

وی گفت:اینکه رییس جمهوری آمریکا همسفره مسلمانان در افطار می شود نوعی عوام فریبی است چرا که آمریکا در افغانستان، عراق، فلسطین و یمن در کشتار مسلمانان دخیل است. 

 

 

 

 

 

 امام جمعه آبادان ،آبادان نیوز ، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، شورای شهر آبادان ، مذاکرات هسته ای ،آبادان نیوز،نیوز آبادان ،خبرهای آبادان ،اخبار آبادان ،آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: