کد خبر: ٢٠٢٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/21-١٣:٢٦

فرزند اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره وضعیت پدرش که به بیماری کرونا مبتلا شده است، توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش آبادان خبر، محمد یکتا فرزند اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون ایران که این روزها به کرونا مبتلا شده است درباره وضعیت سلامت پدرش به خبرنگار مهر گفت: پدرم چند روز قبل مبتلا به کرونا شده بود و در منزل حال مساعدی نداشت به همین دلیل به توصیه پزشکان تصمیم گرفتیم وی را در بیمارستان نیکان بستری کنیم. از آنجا که پدرم مبتلا به دیابت است و سطح آنزیم‌های قلبش هم از حد نرمال خارج شده بستری شدنش در بیمارستان ضروری بود.

وی ادامه داد: متاسفانه ۴۰ درصد از ریه پدرم درگیر شده است اما حال عمومی‌اش مناسب است و دکترها فعلاً نیازی به بستری کردنش در آی سی یو ندیدند اما همچنان باید تحت مراقبت باشد. همچنین مادرم هم علائمی از بیماری دارد و منتظر هستیم تا جواب تست مشخص شود.

یکتا درباره چگونگی تامین هزینه‌های بیمارستان بیان کرد: درباره هزینه‌ها با چند نفر صحبت کردیم که ابتدا به ما قول همکاری و کمک دادند اما بعد دیگر تلفنشان را هم جواب ندادند. اما هنرمندان دیگری چون پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار و حاج رضا فردوس که از افراد خیر است بسیار کمک حال ما بودند که از آن‌ها سپاسگزارم.

وی در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: با کمک و همراهی این افراد خیر پدرم توانست در بیمارستان پذیرش و تحت درمان قرار بگیرد و هزینه ۳۰ میلیون تومانی که برای پذیرش ابتدایی‌اش لازم بود، نیز پرداخت شود. البته بیمارستان به ما گفته در صورتی که پدرم نیاز به حضور در آی‌سی‌یو نداشته باشد احتمالاً تا ۱۸ میلیون دیگر هزینه درمانش خواهد شد.

این بازیگر که حدود ۱۰ روز قبل نیز به دلیل زمین‌خوردگی دچار آسیب از ناحیه دنده و ضرب دیدگی شده بود متولد سال ۱۳۲۶ است که پیشینه تئاتری دارد. او که در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است چند روز قبل با گلایه از مشکلات اقتصادی، ابراز آمادگی کرده بود که بعد از ۵۰ سال بازیگری، در تبلیغات بازرگانی هم حضور داشته باشد.

 

اسدالله یکتا،کرونا،سینما،تلویزیون،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:مهر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: