کد خبر: ١٩٥٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/03/05-١٠:١٦

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: تا 18 ماه دیگر بیمارستان 160 تختخوابی تامین اجتماعی آبادان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

آبادان نیوز : داریوش پناهی‌زاده  اظهار کرد: در حال حاضر کار ساخت این بیمارستان با 37 درصد پیشرفت فیزیکی به خوبی دنبال می‌شود به طوری که اکنون طبقه ششم آن نیز به اتمام رسیده است. 

به گزارش آبادان نیوز : مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در خصوص دلایل تاخیر در ساخت و تکمیل این بیمارستان اضافه کرد: به دلیل باتلاقی بودن زمین مجبور به کوبیدن 800 شمع در زمین و بنا نهادن بیمارستان بر روی آن شدیم. 

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون عملیات ساخت بیمارستان 160 تختخوابی تامین اجتماعی آبادان به خوبی پیش می‌رود، تصریح کرد: برای ساخت این بیمارستان اعتباری معادل 800 میلیارد ریال هزینه می‌شود. 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بخش‌های مختلف این بیمارستان را شامل داخلی، زنان، جراحی، اطفال، نوزادان، آی.سی.یو، سی.سی.یو، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، زایشگاه، بخش‌های عمومی، اورژانس و سی.تی.اسکن عنوان کرد. 

وی با بیان اینکه کار ساخت این بیمارستان حداکثر ظرف 18 ماه آینده به اتمام می‌رسد، یادآور شد: احتمال بهره‌برداری زود‌تر از موعد نیز وجود دارد. 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان همچنین با اشاره به بهسازی کامل بیمارستان فعلی تامین اجتماعی آبادان (17 شهریور) در سال گذشته ادامه داد: بخش‌های سی.سی.یو و آی.سی.یو این بیمارستان در دست مرمت و بازسازی است، بخش سی.تی.اسکن آن نیز در حال ساخت بوده و دستگاه سی.تی.اسکن آن خریداری شده است. 

به گفته پناهی‌زاده، در سال گذشته در مجموع حدود 50 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات، بهسازی و بازسازی کامل بیمارستان فعلی تامین اجتماعی آبادان هزینه شده است. 

وی با اشاره به پروژه بیمارستان 96 تختخوابی امیرکبیر اهواز گفت: این پروژه نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی ظرف دو ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود. 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان همچنین با اشاره به عملیات کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان 96 تختخوابی دزفول طی دو روز گذشته توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این بیمارستان نیز ظرف مدت 28 ماه با صرف اعتباری معادل 600 میلیارد ریال احداث می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شوشتر نیز با پنج هزار متر زیربنا به زودی آغاز می‌شود. 

 

 

 

 

منبع : فارس 

 

تامین اجتماعی آبادان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خوزستان ،تامین اجتماعی خوزستان ، بیمارستان 160 تختخوابی تامین اجتماعی آبادان ، 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: