کد خبر: ١٩٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/03/04-١١:١٦

مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر که در جنگ آسیب جدی دید، باید بازسازی و فعال شود.

 

 

آبادان نیوز : اکبر ترکاندر آئین افتتاح فاز نخست حوضچه خشک شرکت کشتی سازی شصدا اظهار کرد: در حال حاضر دژها در حال تبدیل به سواحل مثبت اقتصادی شده که دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در این زمینه تلاش های زیادی را انجام داده و هم اکنون قرارگاه کربلا از دژ، تبدیل به ساحل اقتصادی شده است.

وی افزود: برای رسیدن به راه اساسی پیشرفت، نباید فقط به بازسازی مسکونی شهرهای آبادان و خرمشهر اکتفا کنیم بلکه اقتصاد این دو شهر باید بازسازی شوند.

به گزارش آبادان نیوز : مشاور ارشد رئیس جمهور با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر کارآفرینان در شهرهای آبادان و خرمشهر ادامه داد: برای حرکت های بزرگ به ۱۰۰ کارآفرین دیگر در شهرهای آبادان و خرمشهر نیاز داریم و مسئولان این منطقه باید در این زمینه کمک کنند.

ترکان با تاکید بر اینکه باید اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر فعال شود، تصریح کرد: در حال حاضر نگران وضعیت بیکاری در آبادان و خرمشهر هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های خرمشهر عنوان کرد: بندر خرمشهر را باید به شکوفایی اصلی خودش باز گردانیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اکبر ترکان با بیان اینکه با اقتصاد دولتی نمی توان اقدامات زیادی انجام داد، اضافه کرد: باید پشتیبان کارآفرینان باشیم و زیرساخت ها را فراهم کنیم. کارآفرینان باید به اقتصاد کمک کنند و شغل ایجاد کنند، فاز نخست حوضچه خشک شرکت کشتی سازی شصدا با اعتبار بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و در مدت زمان ۲۵ ماه ساخته شده و همچنین نخستین حوضچه بخش خصوصی است.

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: