کد خبر: ١٩٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/03/04-١٠:٥٢

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه بخش پاتولوژی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

 

 

آبادان نیوز :همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه بخش پاتولوژی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

به گزارش آبادان نیوز : رییس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در حاشیه بهره برداری از بخش پاتولوژی این بیمارستان  گفت:برای راه اندازی بخش آزمایشگاهی پاتولوژی با تجهیزات و وسایل گرمایشی و سرمایشی یک میلیارد ریال از اعتبارات جاری بیمارستان و دانشکده علوم پزشکی آبادان هزینه شده است.مرتضی عبدلی افزود:با راه ‎اندازی و بهره برداری از این بخش آزمایشگاهی در بیمارستان طالقانی دیگر نیازی به اعزام بیماران به منظور آزمایش به مراکز آزمایشگاهی خصوصی نیست و آزمایش های با بیمه دولتی در بیمارستان انجام می شود.

بخش پاتولوژی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان، دولتی است و بیشتر این بخش در بیمارستان های خصوصی است.

بیمارستان طالقانی یا آرین سابق وابسته به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با ۲۲۰ تخت ثابت، سال ۱۳۵۳ شمسی تاسیس و سال ۱۳۷۳ به علت خرابی های ناشی از جنگ به صورت کلی بازسازی شد.

این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، ICU، CCU، جراحی عمومی، جراحی زنان، کودکان و نوزادان، زایشگاه، داخلی، رادیولوژی، آزمایشگاه، سی تی اسکن می باشد.

 

منبع : ایرنا

بیمارستان طالقانی آبادان ،دانشکده علوم پزشکی آبادان ،بهمنشیر ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،نشریه بهمنشیر ،بخش پاتولوژی بیمارستان آبادان 

 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: