کد خبر: ١٨٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/02/16-١٨:٤٣

30 نیکوکار و پزشک نمونه استان خوزستان و شهرستان آبادان، در آیینی با عنوان یاوران ایتام در سینما نفت آبادان تجلیل شدند.

 

آبادان نیوز : خبر آبادان : امام جمعه آبادان در این همایش بهترین اعمال در نزد خداوند را کمک به دیگران دانست و گفت:انسان نیکوکار زکات علم خود را به قصد رضایت خداوند که موجب آسایش مادی و معنوی فردی وی است، با کمک به همنوع فراهم می آورد.

به گزاش آبادان نیوز : خبر آبادان : حجت الاسلام علی ابراهیمی پور با تجلیل از همت پزشکان در نجات جان بیماران و کارهای نیکوی نیکوکاران برای رفع مشکلات بخش بهداشت، افزود:بهترین وسیله برای جاودانگی نام و اموال، کمک به دیگران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، حج را از مهم ترین و با شکوه ترین رویداد های مسلمانان دانست و اظهار داشت:برخی که سفر حج را زیر سوال می برند، درک صحیحی از اعمال حج ندارند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  امام جمعه آبادان از حج به عنوان تمرینی برای دوری از گناه و معصیت در زندگی و تمرین برای برادری و اتحاد در برابر دشمنان یاد کرد و گفت:حق نداریم، به نام انفاق، فریضه حج را تعطیل کنیم.

امام جمعه آبادان حجت الاسلام علی ابراهیمی پور  تصریح کرد:افرادی که یک بار به حج مشرف شده اند، می تواند هزینه سفر دوم خود را انفاق کنند.

رییس هیات مدیره موسسه خیریه یاس فاطمه(س) نیز در این همایش، هدف از برگزاری این آیین را تجلیل از نیکوکاران در راستای گسترش فرهنگ ایثار و مهربانی در جامعه خواند.

منصور معینی آشنایی نیکوکاارن با زمینه های کمک به مستمندان را زا دیگر اهداف برگزاری این آیین بیان کرد و افزود:ارائه برنامه های فرهنگی و هنری، کمک به نیازمندان در بخش درمان و بهداشت، ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی و کمک به ازدواج جوانان از زمینه هایی است که نیکوکاران می توانند به موسسات نیکوکاری کمک کنند.

این آیین با حضور جمعی از مسئولان محلی دستگاه های اجرایی شهرستان نظیر رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، مدیرعامل پتروشیمی، مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی جنوب خوزستان و جمعی از نیکوکاران برگزار شد. 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ،دانشکده علوم پزشکی آبادان ،دانشکده پزشکی آبادان ، پزشکی آبادان ،آبادان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،تجلیل از پزشکان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: