کد خبر: ١٥٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/11-١٧:٣٩

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سال ۹۴ برای دولت سال سختی خواهد بود زیرا در بخش خدماتی، شعار امسال در راستای کمک به دولت و توجه دولت به مشکلات مردم است.

 

آبادان نیوز :واحد خبر آبادان - خوزستان :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سال ۹۴ برای دولت سال سختی خواهد بود زیرا در بخش خدماتی، شعار امسال در راستای کمک به دولت و توجه دولت به مشکلات مردم است.

به گزارش آبادان نیوز ،واحد خبر آبادان - خوزستان : حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در محل باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر، راه اندازی اردوهای جهادی توسط دانشجویان رشته های پزشکی به ویژه دندانپزشکی را حرکتی زیبایی دانست و افزود: این حرکت باعث افتخار است که برخی دانشجویان خمت به مردم را بر خود واجب بداند.

هاشمی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار رزمندگی داشته ام، به وضعیت امسال ایمنی، سلامت و بهداشت مردم اشاره و بیان کرد: خوشبختانه وضعیت بهداشت مطلوب است و برای عالی شدن باید تلاش کرد.

به گزارش آبادان نیوز ،واحد خبر آبادان - خوزستان :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ادامه با بیان اینکه برای دستیابی به بهداشت ایده آل در کشور هنوز راه طولانی در پیش داریم، تصریح کرد: سال ۹۴ برای دولت سال سختی خواهد بود زیرا که در بخش خدماتی، شعار امسال در راستای کمک به دولت و توجه دولت به مشکلات مردم است که امیدواریم این  سختی ها به آسانی تبدیل شود.

هاشمی در ادامه به دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت های شهدای خرمهشر اشاره و بیان کرد: خرمشهر همچنان ایستاده است و عواملی همچون صفا، پاکی، صداقت و ایمان خمیرمایه خودگذشتگی است که نتیجه آن آزادگی خرمشهر بود.

وی با بیان اینکه «اگر استقامت کنیم می توانیم بگوئیم زنده ایم و لو اینکه جسما از بین رفته باشیم» گفت: امروز کشورمان نیازمند پاکی و صفای باطن است که می تواند کشور را عزتمند کند و خیلی ها در کشور وجود دارند که صادقانه تلاش می کنند اما گمنام هستند و به برکت و جود آنها کشور عزتمند است.

به گزارش آبادان نیور ،واحد خبر آبادان - خوزستان : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه در دیدار با مردم روستاهای شهرستان خرمشهر، از روند خدمت رسانی شبکه بهداشت و درمان به روستائیان شهرستان دیدن کرد.

هاشمی همچنین در سفر به شهرستان خرمشهر با کارکنان و بیماران درمانگاه امام صادق علیه السلام این شهر دیدار و گفتگو کرد و از قرارگاه جهادی نجف نیز بازدید به عمل آورد.

وی همچنین در این سفر با ادای احترام به شهیدان دفاع مقدس در موزه جنگ خرمشهر از روند ارائه خدمت به بیماران و گردشگران در بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر دیدن کرد و در جریان مشکلات پرسنل و بیماران این نهاد خدمت رسان قرار گرفت.

در این دیدار، ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر و جمعی از مسئولان محلی دانشکاه علوم پزشکی آبادان حضور داشتند. نیروهای اردوهای جهادی از ۲۰ اسفند ماه ۹۳ به صورت خودجوش از دانشگاه ها و حوزه های علمیه مختلف کشور در حال ساخت و ساز در منطقه هستند. ۲۰ گروه عمرانی در خرمشهر و ۳۵ گروه در آبادان مشغول فعالیت هستند که در حوزه عمرانی ۳۵۰ پروژه به اتمام رسانده اند و ۳۰۰ پروژه دیگر در دست ساخت دارند.

فرماندار خرمشهر ،دانشکده پزشکی آبادان ،ولی الله حیاتی 

آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان ،خوزستان ،فرماندار خرمشهر ،اخبار خرمشهر ،دانشکده پزشکی آبادان 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: