کد خبر: ١٥٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/11-٠٧:٣٦

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 14 حادثه جاده‌ای در شهرستان شادگان رخ است.

 

آبادان نیوز :شادگان واحد خبر آبادان :رئیس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 14 حادثه جاده‌ای در شهرستان شادگان رخ است.

به گزارش آبادان نیوز از شادگان :حاتم رشیدیان امروز اظهارکرد: هلال احمر این شهرستان از 25 اسفند تا 15 فروردین با برپایی دو طرح «ایمنی و سلامت مسافران» و «امداد و نجات نوروزی» به هموطنان خدمات ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در 10 روز گذشته بیش از 14 حادثه رخ داده است افزود: متأسفانه در این 14 حادثه پنج نفر کشته و 20 نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش آبادان نیوز :رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان از به‌کارگیری سه خودروی امدادی در این ایام خبر داد و بیان کرد: خدمات امدادی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مردم ارائه شد.

وی از اسکان 850 نفر از هم‌وطنان خبر داد و یادآور شد: با 49 نیروی امدادگر و پرسنل در پایگاه امدادی شهرستان شادگان به مردم خدمات ارائه می‌شود.

رشیدیان در پایان گفت: امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی و تصادفات جاده‌ای از مهم‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر است که همزمان با آغاز احداث پایگاه امداد نجات جاده‌ای در شهرستان شادگان  صورت گرفته است و تسریع در امر امدادرسانی به حوادث گوناگون به‌ نحو قابل توجهی ارتقا پیدا کرده است.

 

خبر شادگان حوادث ،خبر حوادث ،اخبار حوادث ،اخبار شادگان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خوزستان ، خبرهای خوزستان ،خبر خوزستان اخبار خوزستان ،آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: