کد خبر: ١٥٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/10-١٧:٢٢

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از عصر دوشنبه-امروز- گرد و غبار خفیف، برخی شهرهای استان از جمله آبادان، بستان و هندیجان را فرا می گیرد.

 

آبادان نیوز :مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از عصر دوشنبه-امروز- گرد و غبار خفیف، برخی شهرهای استان از جمله آبادان، بستان و هندیجان را فرا می گیرد. به گزارش آبادان نیوز :کوروش بهادری اظهار کرد:ب اساس پیش بینی ها، این گرد و غبار شعاع دید را یک تا دو کیلومتر کاهش می دهد.


وی افزود: به دلیل نبود رطوبت کافی در مناطق جنوبی و مرکزی استان، ناپایداری هایی به صورت وزش باد و گرد و غبار خفیف ایجاد می شود، ولی این استان از روز سه شنبه-فردا- در جوی پایدار قرار می گیرد.

بهادری ادامه داد: سامانه بارشی که روز یکشنبه وارد استان شده است، تا اوایل صبح سه شنبه در استان فعال می باشد و از امروز نیز فعالیت آن در نواحی شمالی و شرق استان بیشتر است.

به گزارش آبادان نیوز :مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مدلهای هواشناسی نشان می دهد روز پنج نبه شاهد افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده در برخی مناطق استان باشیم.

وی بیشترین میزان بارش طی 24 ساعت گذشته را در دهدز با 11 میلیمتر، شوشتر شش میلیمتر و ایذه 9 میلیمتر اعلام کرد.

گرد و غبار اخیر در خوزستان به بیش از 10 هزار میکروگرم بر متر مکعب نیز رسید و این موضوع، موجب تعطیلی مدارس و ادارات 12شهرستان این استان شد و تعداد زیادی را نیز راهی بیمارستان ها کرد.

 

آبادان نیوز ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،اخبار آبادان ،خوزستان ،اخبار خوزستان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: