کد خبر: ١٥٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/10-١٦:٢٣

ساعاتی پیش جنازه مرد غرق شده در رودخانه دز دزفول پیدا شد

 

آبادان نیوز :ساعاتی پیش جنازه مرد غرق شده در رودخانه دز دزفول پیدا شدبه گزارش آبادان نیوز :مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول در این ارتباط  گفت: در تماسی از سوی یک شهروند با این سازمان مبنی بر روئیت جنازه مردی در کنار ستون پل شریعتی در رودخانه دز داده شد که ستاد فرماندهی عملیات به سرعت تیم نجات غریق را به محل مورد نظر فرستاد و جنازه کشف شده را از رودخانه بیرون کشیده و به سردخانه منتقل کردند.

به گزارش آبادان نیوز :عبدالحسین معظم‌فر اظهار داشت: فرد غرق شده اهل کرمانشاه و ساکن فعلی استان اصفهان و میهمان نوروزی دزفول بود که متاسفانه روز چهارشنبه پنجم فروردین در هنگام بازدید از آسیاب‌های قدیمی واقع در مجموعه تفریحی علی‌کله به دلیل بی‌احتیاطی به درون آب افتاد و غرق شد.

وی خاطرنشان کرد: از لحظه گزارش حادثه به آتش‌نشانی، نیروهای امدادی گشت‌زنی و غواصی در رودخانه را آغاز کردند ولی به دلیل گل‌آلود بودن آب رودخانه در اثر بارندگی‌های اخیر نتیجه‌ای حاصل نشد.

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول یادآور شد: ادامه گشت‌زنی برای امروز نیز در دستور کارمان بود که با پایین آمدن دبی رودخانه جنازه به سطح آب آمد و توسط اهالی روئیت شد که پس از مطلع شدن آتش‌نشانان اقدام به بیرون آوردن جنازه و انتقال آن به سردخانه کردند.

 

آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،آبادان ،حوادث ،خبر حوادث ،اخبار حوادث ،خوزستان ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: