کد خبر: ١٥٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/08-١٨:١٧

رئیس شورای شهر بندر امام گفت: علی گلمرادی از سمت شهرداری بندر امام استعفا داد و به جای وی حبیب نصیری‌فر به عنوان سرپرست انتخاب شد.

 

 

آبادان نیوز :رئیس شورای شهر بندر امام گفت: علی گلمرادی از سمت شهرداری بندر امام استعفا داد و به جای وی حبیب نصیری‌فر به عنوان سرپرست انتخاب شد.

به گزارش آبادان نیوز :سید هادی موسوی اظهار کرد: امروز علی گلمرادی استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندر امام کرد و این موضوع پس از بررسی با هشت رأی موافق مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: شورای شهر بندر امام حبیب نصیری‌فر را برای مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری این شهر تعیین و انتخاب کرد و مراتب برای تأیید به فرمانداری بندر ماهشهر ارجاع شد.

رئیس شورای اسلامی بندر امام در مورد دلایل استعفای شهردار این شهر گفت: قرار بود در جلسه‌ای اعضای شورای شهر به طرح سئوال و استیضاح علی گلمرادی بپردازند که وی ترجیح داد کار به طرح سئوال نکشد و خود اقدام به استعفا کند.

موسوی در مورد زمان انتخاب شهردار جدید بندر امام نیز خاطرنشان کرد: فعلاً حبیب نصیری‌فر به عنوان سرپرست شهرداری بندر امام انتخاب شده و پس از بررسی‌های لازم و رسیدن به اتفاق نظر در موعد قانونی اقدام به انتخاب شهردار جدید خواهیم کرد.

شورای شهر بندر امام ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان شهرداری بندر امام ،خبر خوزستان ،فرمانداری بندر ماهشهر اخبار خوزستان ،خوزستان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: