کد خبر: ١٤٨٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/19-١٨:٣٦

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر از حریق ملک تجاری دوطبقه مخروبه واقع در خیابان فردوسی خبرداد.

 

آبادان نیوز : مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر از حریق ملک تجاری دوطبقه مخروبه واقع در خیابان فردوسی خبرداد.

به گزارش آبادان خبر ، میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی این شهرستان  راس ساعت ۱۳:۵۴ امروز مبنی بر آتش سوزی در یک ملک تجاری واقع در خیابان فردوسی سه خودرو آتش نشانی به محل اعزام شدند.

او افزود: محل حادثه مغازه مخروبه دوطبقه ای بود که توسط عده ای از متکدیان به محلی برای زندگی و جمع آوری ضایعات تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر تصریح کرد: در این حادثه یک زن و سه مرد گرفتار شده بودند که قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی و در همان لحظات اولیه زن گرفتار در حلقه آتش برای نجات جان خویش ،خود را از طبقه فوقانی به پایین انداخت.

جعفری ادامه داد: ماموران آتش نشانی در همان بدو ورود  اوضاع را تحت کنترل خود قرار دادند ، حریق را اطفاء ، و فرد مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

او در پایان گفت: علت به جود آمدن این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی این سازمان درحال بررسی است.

 

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: