کد خبر: ١٤٧٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/12-١٩:٠٣

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: نیروی امداد و نجات بندر اروندکنار سه عملیات امدادی موفق را با اعزام شناور ناجی ۱۷ به انجام رساند.

 

آبادان نیوز : مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: نیروی امداد و نجات بندر اروندکنار سه عملیات امدادی موفق را با اعزام شناور ناجی ۱۷ به انجام رساند.

به گزارش آبادان خبر ، رضا سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه نیروی امداد و نجات بنادر  آبادان از آمادگی خوبی برخوردار است گفت: پس از تماس رادیویی توسط شناورهای صیادی با مرکز جستجو و نجات فرعی بندر اروندکنار ، با حضور به موقع نیروی امداد و نجات ، جان دو تن خدمه یک قایق صیادی که در دهانه اروند رود در حال غرق شدن بود  نجات یافت.

او ادامه داد : در ساعاتی مختلف ،  دو موتور لنج صیادی دیگر در دهانه  اروند رود  هر کدام  بیمار بودن  یک ملوان خود را به مرکز جستجو و نجات بندر اروندکنار گزارش داده بودند که بلافاصله تیم عملیاتی امداد و نجات به شناورهای مورد نظر اعزام شد و پس از مداوا و رسیدگی به حال بیماران ، آنها را به بندر اروندکنار منتقل کردند . 

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه این حوادث تلفات جانی نداشت افزود: در مجموع این عملیات امدادی ، جان دو نفر خدمه قایق صیادی نجات یافت و به حال نا مساعد دو خدمه دیگر از دو لنج صیادی رسیدگی شد .

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: