کد خبر: ١٤٧٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/12-١٥:٤٣

با ابلاغ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر سید نادر نقیبی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی این شهرستان منصوب شد.

 

آبادان نیوز : با ابلاغ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر سید نادر نقیبی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی این شهرستان منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری آبادان خبر ، در متن ابلاغ دکتر شکراله سلمان‌زاده، خطاب به سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان آمده است: «احتراما، با توجه به مراتب تعهد، درایت و توانایی جنابعالی بموجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت متبوع و این دانشکده در جهت ارتقا سطح بهداشت و درمان جامعه و افزایش کارایی واحدهای تابعه و خدمت به امت شهیدپرور و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان فعالیت نمایید. توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.»
پیش از دکتر نقیبی، دکتر علی امیدیان به عنوان سرپرست بیمارستان یادشده فعالیت داشت.
در آیینی که ظهر امروز با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات دکتر امیدیان، سرپرست جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی به صورت رسمی معرفی شد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: