کد خبر: ١٤٧٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/12-٠٩:٤٨

استاندار خوزستان گفت: استان هنوز از وضعیت هشدار کرونا خارج نشده است؛ بنابراین در روز عید غدیر خم راهپیمایی شادی نخواهیم داشت.

 

آبادان نیوز : استاندار خوزستان گفت: استان هنوز از وضعیت هشدار کرونا خارج نشده است؛ بنابراین در روز عید غدیر خم راهپیمایی شادی نخواهیم داشت.

بهگزارش آبادان خبر ، غلامرضا شریعتی اظهار داشت: در روز عید غدیر بنا شد توزیع اطعام بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی در درب منازل و بدون برگزاری تجمع انجام شود.

او با اشاره به اینکه تعداد بیماران در استان رو به کاهش است، از مردم خواست همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

استاندار خوزستان گفت: حرکت به سمت وضعیت سفید کار مهمی است، اما مهم‌تر از آن این است که شرایط را حفظ کنیم و با بی‌مبالاتی و رعایت نکردن دستور العمل‌ها دوباره به شرایط پیک بازنگردیم.

غلامرضا شریعتی همه دستگاه‌های اجرایی را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی کرد و افزود: در نشست‌های آینده در خصوص شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزاری مراسم محرم تصمیم‌گیری خواهد شد.

او گفت: برای آینده به ویژه در پاییز از هم اکنون برنامه‌ریزی و پیش بینی شرایط مختلف با تشکیل گروه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ادارات برخی شهر‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را آنگونه که باید رعایت نمی‌کنند، اظهار داشت: اداره‌هایی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

غلامرضا شریعتی گفت: ماسک باید با قیمت مصوب هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مردم قرار گیرد. اگر کسی گران فروشی کرد باید حتما برخورد شود و فرمانداران موظف هستند نظارت جدی بر آن داشته باشند.

او با اشاره به تلاش مجموعه درمان در کنترل وضعیت  قرمز استان گفت: در شهرستان‌هایی که از وضعیت قرمز خارج می‌شوند مادران باردار و زنان شیرده و بیماران زمینه‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با شرایطی که کمترین مراجعه داشته باشند می‌توانند در محل کار حضور پیدا کنند.

 

 

 


منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: