کد خبر: ١٤٤٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/13-١٥:١٤

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان مبنی بر اعمال محدودیت مدارس آبادان هفته آینده تعطیل است .

 

آبادان نیوز : مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان مبنی بر اعمال محدودیت مدارس آبادان هفته آینده تعطیل است .
به گزارش آبادان خبر ، حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا به ۹ شهر استان خوزستان آبادان، امیدیه، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، ماهشهر، شوش، شوشتر، مسجد سلیمان  ابلاغ و  و اجرایی شده است.

او در ادامه افزود: بر این اساس فعالیت تمامی خانه‌های کودک‌، حوزه‌های علمیه، مدارس‌، مدارس شبانه روزی، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای،  سالن‌های ورزشی پرخطر، مساجد و مصلاها، زبانسرا، کتابخانه‌ها، موزه‌ و باغ موزه، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی ،آرایشگاه های زنانه ، سالن های آرایشی، کافه‌ها و چایخانه‌ها تا اطلاع ثانوی در این شهرها ممنوع است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تاکید کرد : با توجه به این محدودیت ها مدارس آبادان تعطیل است و خانواده های محترم تا اطلاع ثانوی به مدارس مراجعه نکنند.

رمضانی با بیان اینکه فعالیت ادارات در این شهرها مانند روال قبل ادامه خواهد داشت گفت: مدیریت آموزش و پرورش آبادان در ساعت اداری فعالیت خود را خواهد داشت.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: