کد خبر: ١٤٢٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/18-١١:١٧

به زودی قاضی پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی تیم ملی مشخص می شود و این پرونده در مسیر رسیدگی قرار می گیرد.

 

آبادان نیوز : به زودی قاضی پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی تیم ملی مشخص می شود و این پرونده در مسیر رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش آبادان خبر ،دراگان اسکوچیچ بعد از جدایی از باشگاه صنعت نفت آبادان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شد که به زعم باشگاه صنعت نفت این خارج از توافق طرفین بود و بر همین اساس باشگاه صنعت نفت با تنظیم شکایتی علیه اسکوچیچ به فیفا خواهان دریافت غرامت از این مربی شده است.

 گفتنی است مربیان بر خلاف بازیکنان منعی برای جدایی از تیم های خود پیش از پایان قرارداد ندارند اما در صورت شکایت باشگاه ها به کمیته تعیین وضعیت اگر حقوقی از طرفین تضییع شده باشد کمیته تعیین وضعیت رای خواهد داد. شکایت باشگاه صنعت نفت از اسکوچیچ از سوی فیفا وصول شده و فدراسیون فوتبال جهانی اعلام کرده است به زودی قاضی این پرونده را تعیین خواهد کرد.

 همان طور که اشاره شد مشکلی برای اسکوچیچ برای همراهی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 به وجود نخواهد آمد. این پرونده با صدور آراء مالی بسته می شود و مربی کروات می تواند بدون دغدغه تیم ملی را در بازی های پیش رو همراهی کند.  

 در حالی شکایت باشگاه صنعت نفت از اسکوچیچ به فیفا ارایه شده که چند روز پیش مهدی خراطی – رییس دپارتمان کمیته تیم های ملی گفته بود فدراسیون فوتبال تلاش می کند با پادرمیانی به مشکلات به وجود آمده میان اسکوچیچ و باشگاه صنعت نفت پایان دهد. اما سرمربی تیم ملی حاضر به پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت نیست و در نهایت چاره ای نیست که فیفا در اینباره داوری کند. به نظر می رسد رسیدگی به این پرونده تا تعیین قاضی از سوی فیفا دست کم 6 ماه زمان ببرد.

منبع:ورزش 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: