معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در شهرستان خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود.

 

آبادان نیوز : معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در شهرستان خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود.
به گزارش آبادان خبر ، سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:  تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروهای پلاک اروندی صرفا در  خرمشهر و در منطقه آزاد اروند انجام می شود و در مرکز استان به هیچ وجه این روند انجام نخواهد گرفت.

او تصریح کرد:  تمام افرادی که پلاک طرح قدیم خودرو‌های مناطق آزاد؛ خصوصا اروند را دارا هستند با مراجعه به مرکز گمرگ منطقه آزاد اروند واقع در خرمشهر و با دریافت معرفی نامه، خودرو‌های خود را از طریق مرکز شماره گذاری خرمشهر بدون پرداخت هیچگونه وجهی به سازمان و بصورت آنلاین شماره گذاری کنند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه  افراد سودجو و فرصت طلب  وجود دارند که در مقام واسطه پول‌های اضافه از مالکین خودرو‌ها دریافت می‌کنند ادامه داد: از تمام صاحبان خودرو‌های پلاک اروندی درخواست می‌کنم که به هیچ عنوان وجه اضافه به این دلالان، پرداخت نکنند.

سیدعلی موسوی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی https//car.arvandfreezone.com/ و در بخش تعویض پلاک اقدام به ثبت درخواست خود کرده و سپس نوبت مقرری شان را مشخص کنند و از این طریق معرفی نامه خود را دریافت و به مرکز شماری گذاری مراجعه کنند.

او تنها مبلغ قابل پرداخت توسط مالکان ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ در دو مرحله پرداخت می‌شود که ۳۰۰ هزار تومان جهت امتیاز پلاک و در مرحله بعد ۲۵۰ هزارتومان نیز بابت هزینه نقل و انتقال خواهد بود که مجموعا ۵۵۰ هزارتومان می‌شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: اگر کسی قبلا پلاک فک پلمپ شده داشته و مالک بوده است، دیگر نیازی به پرداخت مبلغ امتیاز پلاک ندارد و فقط هزینه نقل و انتقال را باید پرداخت کند.

سید علی موسوی همچنین با اشاره به اظهارات ناظر گمرکات استان، اعلام کرد: با توجه به گفته‌های ناظر گمرکات استان مبنی بر پیش نیاز اعطای مرخصی خودرو‌های پلاک اروندی، تعویض پلاک و دریافت پلاک جدید، ما نیز آمادگی کامل جهت اعطای پلاک جدید ۳۳ به تمام مالکین خودرو‌های اروندی که طرح پلاک شان قدیم است، را داریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: