کد خبر: ١٤١٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/12-٢٠:٢٨

سارقان اماکن خصوصی و خودرو در طرح پاکسازی پلیس آبادان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دستگیر شدند.

 

آبادان نیوز :سارقان اماکن خصوصی و خودرو در طرح پاکسازی پلیس آبادان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دستگیر شدند.

به گزارش آبادان خبر سرهنگ سید محسن تقی زاده اظهار داشت: در پي دريافت اخباري مبني بر سرقت چند فقره اماکن خصوصی نیمه کاره و... در راستای مطالبات مردمی، پلیس  اقدام به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان آبادان شد.

اين مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری۱۳قدس، پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۲سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که از مخفیگاه آنان؛ ۳عدد درب و پنجره  کشف شد افراد دستگیر شده به۴ فقره سرقت  اماکن خصوصی  اعتراف کردند.

وی افزود : ماموران کلانتری یاد شده در ادامه این طرح یک سارق خودرو  را در این شهرستان شناسایی ودستگیر  نموده، از مخفیگاه ایشان یکدستگاه خودرو پراید مسروقه که۳روز پیش از شهرستان خرمشهر توسط وی سرقت شده بود کشف کردند ،متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامي آبادان در پايان با بیان اینکه پليس بنا به وظيفه ذاتي در راستاي پيشگيري و كشف جرائم به طور شبانه روزي تلاش مي كند اما در اين بين لازم است شهروندان نيز با مراقبت بيشتر از اموال شخصي خود ياريگر پليس باشند خاطر نشان كرد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، پليس را در تامين و حفظ امنیت پایدار در شهرستان ياري کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: