کد خبر: ١٣٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/12/04-٠٨:١٥

رییس شورای شهر آبادان گفت:این شورا برای نظارت بر روند اجرای کمربند سبز در حریم شهری با مشارکت مردم و شهرداری آمادگی دارد.

 

 

به گزارش آبادان نیوز : رییس شورای شهر آبادان گفت:این شورا برای نظارت بر روند اجرای کمربند سبز در حریم شهری با مشارکت مردم و شهرداری آمادگی دارد.حمید حنظل عیدانی یکشنبه در نشست علنی شورای شهر آبادان با بیان قرار گرفتن زمین مورد نظر برای اجرای کمربند سبز شهر در جاده آبادان به اهواز، از انجام مراحل این پروژه نظیر توافق اولیه واگذاری زمین خبر داد و افزود: در صورت تحویل این زمین به شهرداری، عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و مردم نیز از سرانه فضای سبز بیشتری بهره مند می شوند.

وی با ابراز خرسندی از تصویب بودجه سال 94 در شورای شهر اظهار داشت: برای سال آینده دو هزار و یکصد میلیارد ریال مصوب شد که 60 درصد آن عمرانی و 40 درصد نیز جاری پیش بینی شده است که این شیوه برای نخستین بار در بودجه اعمال می شود.

رییس شورای شهر آبادان با قدردانی از استاندار خوزستان در برگزاری شورای مشترک شهرهای آبادان و خرمشهر، گفت:اگرچه در این نشست، فرصتی برای طرح مسائل شهری از زبان نمایندگان مردم در شورای شهر پیش نیامد، امیدواریم از تریبون شورای شهر بتوانیم، خواسته ها و صحبت های مردم را به گوش مسئولان استانی برسانیم.

حنظل عیدانی همچنین، آسان شدن واگذاری زمین های دولتی در محدوده شهری برای اجرای پروژه های عمرانی را از استانداری خوزستان خواستار شد و تصریح کرد:ساخت پارکینگ های طبقاتی، مجتمع پزشکان، مجتمعهای تجاری و پارک ها از جمله طرح های مورد نظر در این زمینه است.

وی یادآور شد:اگر این زمین ها، تفکیک شده و به شهرداری واگذار شود، می توان برای جذب سرمایه گذار گام های موثرتری برداشت. 

 

خبر آبادان ،اخبار آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: