کد خبر: ١٣٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/12/02-١٧:٥٢

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص بازی تیمش برابر نفت آبادان، گفت: برابر نفت آبادان محکوم به برد هستیم، زیرا هدف ما صعود به رده های بالای جدول می باشد.

 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در خصوص بازی تیمش برابر نفت آبادان، گفت: برابر نفت آبادان محکوم به برد هستیم، زیرا هدف ما صعود به رده های بالای جدول می باشد.خداداد عزیزی روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها در خصوص بازی تیمش برابر نفت آبادان، گفت:بازی سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم اما رویکردمان در این دیدار کسب سه امتیاز می باشد.

وی اظهار داشت: تیم صنعت نفت در این فصل با کسب نتایج خوب، از مدعیان صعود به لیگ برتر بوده و برابر ما به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: بازی در آبادان شرایط خاص خود را دارد، زیرا باید با تیم صنعت نفت و فشار تماشاگران آبادانی جنگید.

عزیزی تصریح کرد: تیم صنعت نفت در خط دفاعی مشکلاتی دارد که بازیکنان ما می توانند با استفاده از آن به گل برسند.

وی افزود: برای پیروز شدن برابر صنعت نفت باید از موقیعت ها استفاده کرد و اجازه بازیسازی را از هافبک های طراح این تیم گرفت.

****

کارلوس مانوئلسرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در خصوص این دیدار گفت:برای ما فرقی ندارد برابر کدام تیم به میدان می رویم، زیرا در هر بازی هدفمان پیروزی است.

وی اظهار داشت:تیم شهرداری تبریز برای ما حریف قابل احترامی می باشد و با تغییر کادر فنی، تحول مثبتی در این تیم انجام شد. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:برای رسیدن به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار داریم، بنابراین باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

مانوئل با اشاره به شرایط روحی مناسب بازیکنان تیمش تصریح کرد:پس از پیروزی برابر پارسه تهران، بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی دارند و با انگیزه خوبی به مصاف تیم شهرداری خواهند رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا یکشنبه در هفته پانزدهم لیگ دسته 1 کشور میزبان تیم شهرداری تبریز است       

آبادان ،اخبار آبادان ،خبر آبادان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: