کد خبر: ١٣٥٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/20-٢٠:١٣

سخنگوی ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی، تعطیلی مراکز آموزشی و بازارها در استان خوزستان تا ۳۰ فروردین ماه همچنان ادامه دارد.

 

آبادان نیوز : سخنگوی ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی، تعطیلی مراکز آموزشی و بازارها در استان خوزستان تا ۳۰ فروردین ماه همچنان ادامه دارد.
به گزارش آبادان خبر ، رضا نجاتی روز چهارشنبه اظهار داشت:تصمیم های ستاد مدیریت بحران مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان همچنان پا برجاست و تعطیلی اصناف به جز چند مورد لازم و آمد و شد در اماکن عمومی و پارک‌ها نیز کنترل شده است.

وی افزود: در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تصمیم‌های جدیدی گرفته شده و از روز شنبه ۲۳  فروردین ماه اجرا می‌شود که در آن اداره ها ملزم شدند کارمندانی که دارای علائم و بیماری تنفسی، قلبی و عروقی ، دیابتی و کلیوی هستند همچنین بانوان باردار و شیرده را بدون احتساب در پرونده مرخصی دهند و ۲ سوم کارمندان نیز تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری نوبت‌کاری دهند.

نجاتی ساعت کار فعالیت اداره‌های خوزستان را از شنبه ۲۳ فرودین از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۴ اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های عملیاتی و اجرایی روال معمولی کاری خود را ادامه می‌ دهند.

وی به ادامه تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در استان خوستان اشاره کرد و گفت: این مراکز بر اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در خوزستان در خصوص فعالیت واحدهای صنفی نیز گفت: اداره کل صمت لیست واحدهای صنفی که باید از هفته آینده فعال شوند را پیگیری و تهیه کرده و این واحدها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند.

نجاتی گفت:باشگاههای ورزشی ، استخرها و  موزه‌ها همچنان تعطیل خواهند بود.

وی از ممنوعیت ماموریت‌های کارکنان ادارات به خارج از استان و تهران خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تردد بین استانها تا ۳۰ فروردین محدود است در خروجی‌های استان فقط به موارد ضروری اجازه تردد داده می شود.

نجاتی ضمن تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفت: خطر همچنان در کمین است و شرایط هنوز عادی نشده و ویروس کرونا بی‌رحمانه همچنان قربانی می‌گیرد. مردم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی حتما در خانه بمانند تا بتوانیم زنجیره این ویروس بی‌رحم را قطع کنیم.

ویروس کرونا که کووید - ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع:ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: