کد خبر: ١٣٤٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/18-٠٩:٢٧

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گرامی داشت یاد و خاطره فونیکه سی، بازیکن خارجی سابق این تیم، گفت: فونیکه سی، بازیکنی خونگرم و با اخلاق بود که همه اعضای تیم او را دوست داشتند و بین مردم آبادان نیز محبوب بود.

 

آبادان نیوز :مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گرامی داشت یاد و خاطره فونیکه سی، بازیکن خارجی سابق این تیم، گفت: فونیکه سی، بازیکنی خونگرم و با اخلاق بود که همه اعضای تیم او را دوست داشتند و بین مردم آبادان نیز محبوب بود.

به گزارش آبادان خبر ، فونیکه سی، بازیکن ۳۳ ساله اهل مالی پس از مدت‌ها تحمل بیماری درگذشت. او در لیگ ایران برای دو تیم صنعت نفت و نساجی بازی کرده بود و سابقه بازی در پنج لیگ مالی، ایران، امارات، سودان و اندونزی را در کارنامه داشت و ۳۱ بازی هم برای تیم ملی فوتبال مالی انجام داده بود.

کاظم فرحانی درباره خصوصیات فونیکه سی، اظهارکرد: وقتی خبر فوت این بازیکن را شنیدم، بسیار ناراحت شدم. فونیکه سی یک فوتبالیست بسیار زحمت کش بود که در تمرینات و زمین با تمام وجود کار می کرد. او بازیکنی بود که کلا در اختیار تیم بود و تمام توان خود را در زمین می گذاشت.

وی افزود: او یک فصل در نفت آبادان بود که نتیجه تلاش خود را هم دید و جزو گلزنان لیگ برتر بود. آن سال تیم ما مدعی قهرمانی و کسب سهمیه نبود ولی فونیکه سی، بیش از حد، توان می گذاشت و تلاش می کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: فونیکه سی، خوش تمرین و خونگرم بود. او خیلی زود با سایر بازیکنان دوست شد و من فکر می کنم خونگرمی او باعث شد که خیلی راحت تر بتواند در نفت کار و پیشرفت کند. خونگرمی و اخلاق خوب او نیز باعث شد که همه اعضای تیم او را دوست داشته باشند.

وی با بیان این که پس از گذشت سال ها از حضور فونیکه سی در نفت، همچنان بین مردم آبادان محبوب بود، گفت: وقتی او در تیم صنعت نفت شروع به گلزنی کرد، محبوبیت عجیبی در آبادان پیدا کرد و مردم او را خیلی دوست داشتند. وقتی مردم آبادان خبر فوت او را شنیدند، خیلی متاثر شدند. مردم او را دوست داشتند زیرا با تمام وجود کار می کرد.

فرحانی همچنین در مورد وضعیت صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: فعلا که لیگ تعطیل است و از دور بر تمرینات انفرادی بازیکنان نظارت داریم. به هر حال باتوجه به شیوع کرونا و این که سلامتی مردم از فوتبال مهم تر است، به نظرم لیگ برتر تعطیل شود، بهتر است. این ویروس تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و اکنون جان افراد از هر چیزی مهم تر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: