کد خبر: ١٣٤١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/12-١٦:٢٩

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر موادضدعفونی توسط این ستاد و هیات رزمندگان اسلام آبادان تهیه و بین ناحیه مقاومت سپاه، بیمارستان‌ها و گروه‌های جهادی و روستاهای آبادان به منظور گندزدایی و ضدعفونی در برابر ویروس کرونا توزیع شد.

 

آبادان نیوز: رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر موادضدعفونی توسط این ستاد و هیات رزمندگان اسلام آبادان تهیه و بین ناحیه مقاومت سپاه، بیمارستان‌ها و گروه‌های جهادی و روستاهای آبادان به منظور گندزدایی و ضدعفونی در برابر ویروس کرونا توزیع شد.
به گزارش آبادان خبر ، سردار مکی یازع روز سه‌شنبه اظهار کرد: این مقدار مواد ضدعفونی از پتروشیمی‌های بندرماهشهر تامین و به آبادان منتقل شد.

وی به مشارکت گروه‌های جهادی برای ضدعفونی و گندزدایی محله‌های محروم و کمتر برخوردار آبادان اشاره کرد و افزود: ۶۰ نیروی جهادی برای گندزادیی و ضدعفونی عابربانک‌ها، تاکسی‌ها، مراکز پرتردد، میوه فروشی‌ها و مغازه‌های سطح شهر آبادان فعال هستند.

سردار یازع گفت: تاکنون ۴۰۴ بسته غذایی در مناطق محروم آبادان بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده و این ستاد در حال جمعآوری کمک‌های مردم برای توزیع بین نیازمندان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: