کد خبر: ١٣٣٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/05-١٧:٣٦

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نقاهتگاه موقت بیماران مبتلا به ویروس کرونا، پس از بهبودی برای سپری کردن دوره نقاهت، در آبادان راه‌اندازی شد.

 

آبادان نیوز : معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نقاهتگاه موقت بیماران مبتلا به ویروس کرونا، پس از بهبودی برای سپری کردن دوره نقاهت، در آبادان راه‌اندازی شد.

به گزارش آبادان خبر ، فرشید بهشتی روز سه‌شنبه بیان کرد: بیماران مبتلا به کرونا پس از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان برای سپری کردن دوران نقاهت در مکانی به عنوان نقاهتگاه بستری می‌شوند.

وی افزود: این نقاهتگاه موقت در بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان برپا شده و تا تعیین مکانی از سوی متولبان امر، بیماران دوره نقاهت خود را در آنجا سپری خواهند کرد.

بهشتی، بر ماندن مردم در خانه و رعایت نکات بهداشتی و  هشداری تاکید کرد و گفت: مردم باید هشدارها را جدی بگیرند و تنها با ماندن مردم در خانه می‌توانیم به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری، امیدوار باشیم.

تاکنون ۳۸ بیمار در آبادان، ۴۲ بیمار در خرمشهر و ۱۷  بیمار مبتلا به کرونا در شادگان شناسایی شده اند که  ۹ نفر از آنها فوت شده‌اند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می‌برند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: