سرپرست شهرداری آبادان گفت: امروز برای چندمین نوبت ، یک هزار و ۵۰۰ ماسک و ژل ضدعفونی بین نیروهای خدمات شهری شهرداری آبادان توزیع شد.

 

آبادان نیوز : سرپرست شهرداری آبادان گفت: امروز برای چندمین نوبت ،  یک هزار و ۵۰۰ ماسک و ژل ضدعفونی بین نیروهای خدمات شهری شهرداری آبادان توزیع شد. 
به گزارش آبادان خبر ،  فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری و کارگران شریف شهرداری آبادان در بحران مبارزه با ویروس کرونا جزو نیروهای خط مقدم در زمینه تامین بهداشت و سلامت محیط هستند و در این مدت با همه توان خود پای کار بوده اند.
وی افزود: به همین دلیل حفظ سلامت کارگران حوزه خدمات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکنون توانسته ایم در چند نوبت ، ماسک و ژل شست و شو تهیه و در اختیار همکاران عزیز شاغل در این حوزه قرار دهیم.
میاحی خاطرنشان کرد: امروز نیز (سه شنبه ۵ فروردین ۹۹) یک هزار ماسک قابل شست و شو و ۵۰۰ ژل ضدعفونی تهیه و در میان کارگران خدمات شهری توزیع کردیم و ان شاء الله به زودی باز هم برای تامین و توزیع ماسک و ژل اقدام خواهیم کرد.
سرپرست شهرداری آبادان همچنین از ادامه عملیات ضدعفونی معابر خبر داد و گفت: شهرداری آبادان از ۵ اسفند و پس از اعلام پیدایش ویروس کرونا در کشور ، کار ضدعفونی را از پایانه ها و پارک ها آغاز کرد واین کار ادامه داشت و از سه هفته گذشته هر روز دو نوبت توسط تیم های جداگانه ، معابر و مناطق از قبل تعیین شده، ایمن سازی و ضدعفونی می شود و این کار همچنان تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد.

مدیر سامانه شهری آبادان یادآور شد : برای توقف زنجیره شیوع کرونا در منطقه اقدامات قابل توجهی از سوی مسئولان شهرستان انجام گرفته اما همه این تلاش ها منوط به همکاری و همراهی شهروندان و مردم عزیز منطقه است و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی ،شست‌وشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون و خودداری از دست دادن و رعایت فاصله ایمن ومهم تر از همه پرهیز از مراجعه غیرضروری به اماکن عمومی و تعطیلی مسافرت ها ، هرچه زودتر این مشکل برطرف شده و آسایش و سلامتی بر همه شهرهای کشور حاکم شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: