کد خبر: ١٢٣٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/08/22-٠٢:٤١

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با این اداره تفاهم‌نامه توسعه و تجهیز مدارس استثنایی سه منطقه خرمشهر، آبادان و اروندکنار را به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال امضا کرد.

 

آبادان نیوز : رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با این اداره تفاهم‌نامه توسعه و تجهیز مدارس استثنایی سه منطقه خرمشهر، آبادان و اروندکنار را به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال امضا کرد.

به گزارش آبادان خبر ، علی ممبینی سه‌شنبه با اشاره به اینکه  انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای  توسعه و تجهیز مدارس استثنایی مناطق ذکر شده است بیان کرد: از این ظرفیت برای ارتقاء کیفیت آموزش و توانبخشی در این مدارس استفاده می‌شود.

وی گفت: در مرحله اول، سازمان منطقه آزاد اروند مبلغ سه میلیارد ریال به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان پرداخت کرده است که با این مبلغ تجهیزات موردنیاز این مدارس خریداری شد و باقی مبلغ تفاهمنامه نیز طی چند مرحله از سوی این سازمان پرداخت می‌شود.

وی ضمن تقاضا از دستگاه‌های مختلف برای کمک به بخش آموزش و تربیت دانش‌آموزان استثنایی استان افزود: باید از ظرفیت بخش خصوصی ، صنایع و دستگاه‌های توانمند برای کمک به بخش آموزش و مدارس استفاده کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: در مجموع در شهرستان‌های خرمشهر، آبادان و اروند کنار هشت مدرسه استثنایی و سه مرکز توانبخشی وجود دارد که با تجهیز این مدارس و مراکز سطح کیفی آموزش ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.

جمعیت دانش آموزان استثنایی خوزستان چهار هزار و۴۰۰ نفر است که در ۷۵ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: