کد خبر: ١١٦٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/06/02-٢١:١٣

شهردار آبادان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده طی مدت ۱۰ روز کار آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان را به پایان می رسانیم.

 

شهردار آبادان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده طی مدت ۱۰ روز کار آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان را به پایان می رسانیم.

به گزارش آبادان نیوز ، حسین حمید پور ظهر امروز شنبه در جلسه بررسی جمع بندی مسائل مربوط به شهرستان آبادان در حوزه جاده ها، مسکن مهر و بازآفرینی بافت فرسوده که در محل

سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، افزود: تفاهمنامه ای را با راه و شهرسازی درباره مسکن مهر منعقد و کار را در سال ۹۷ آغاز کردیم اما از آنجایی که این تفاهمنامه تعدیل

نداشت با مشکل مواجه شدیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۰ تن قیر را تامین کردیم و طبق برنامه ریزی ۱۲ هزار مترمربع زیر ساختی را که در مسکن مهر آماده است را آسفالت می کنیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: مبلغ تفاهمنامه منعقد شده با قیمت واقعی تفاوت دارد  و سه برابر شده لذا ادامه کار در مسکن مهر مشکل است.

حمیدپور یاداور شد: قول می دهیم طی مدت ۱۰ روز خیابان های مسکن مهر را که بیس سازی شده را آسفالت کنیم و مسکن مهر را تحویل می دهیم.

وی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد از عملیات اجرایی آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان انجام شده و مابقی هم در دست انجام است، پس از اتمام آسفالت این ۱۲ هزار مترمربع خیابان، کار را تحویل و دیگر ادامه نمی دهیم زیرا با توجه به تورم و نبود تعدیل در تفاهمنامه انجام کار برایمان صرفه ندارد.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: