کد خبر: ١١١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/09-٠٩:٤٥

برای نخستین بار نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل که منطبق با آخرین فناوری ارتباطی حال دنیا می باشد بعداز ظهر روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت ایرانسل و اصحاب رسانه در محل همایش های هتل پارس اهواز به طور رسمی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش آبادان نیوز: مدیرعامل شرکت ایرانسل در آیین راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه معروف 4G/LTEدر خوزستان گفت:این فناوری ارتباطی در شهرهای اهواز ، آبادان و دزفول توسط شرکت ایرانسل در دسترس عموم مشترکین قرار گرفت.

علیرضا قلمبر دزفولی افزود:هم اکنون در شهرهای اهواز ، دزفول ، شیبان ، شوش ، اندیمشک ، گتوند و بهبهان به شبکه نسل (3G) ایرانسلا پیوسته اند و توسعه پرشتاب نسل سه و چهار در استان خوزستان ادامه دارد.

وی گفت: به دنبال اخذ پروانه رسمی ارتقا شبکه به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه و ارایه موفقیت آمیز خدمات نسل سوم ، باند پهن همراه در بیش از 127شهر کشور توسط شرکت ایرانسل راه اندازی شده است.

با راه اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل ، برای نخستین برا در ایران مشترکین تلفن همراه و کابران خدمات باند پهن همراه سراسر کشور می توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیم کارت های Usimبه عنوان سیم کارت های نسل جدید ایرانسل ، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش های دسترسی به اینترنت نمایند.

قلمبر دزفولی افزود: نسل چهارم با 4G همه قابلیت های جدیدترین گوشی های موجود در بازار را پشتیبانی می کند و با استفاده از از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل های ویدیویی با کیفیت HD ، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی ، استفاده همزمان برای چندکاربر بدون کاهش کیفیت خدمات ، استفاده از برنامه های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل در ادامه گفت: همزمان با راه اندازی رسمی این خدمات در مناطق زیرپوشش و به منظور دسترسی گسترده تر به خدمات ITE ، مودم های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری GPRS، EDGE 3G،4Gبه بازار عرضه شد و با توجه به اینکه هم اکنون تعداد محدودی از گوشی های تلفن همراه قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE را دارا می باشد این مودم ها با هزینه بسیار کم امکات دسترسی به تمامی قابلیت های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران فراهم می کند.

در این آیین اعلام شد شرکت ایرانسل 50درصد بازار کشور از حیث تعداد مشترک را در اختیار دارد و 85درصد جمعیت ایران زیرپوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار دارد.

خبر خوزستان ،اخبار خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: