کد خبر: ١١١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/09-٠٨:٤٥

مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان گفت: منطقه آزاد اروند به تیم‌هایی که خارج از این منطقه هستند کمک می‌کند اما سراغی از باشگاه‌های آبادانی و خرمشهری نمی‌گیرد.

 

به گزارش آبادان نیوز :مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان گفت: منطقه آزاد اروند به تیم‌هایی که خارج از این منطقه هستند کمک می‌کند اما سراغی از باشگاه‌های آبادانی و خرمشهری نمی‌گیرد 

عبدالله جهان‌نژادیان ، از احتمال زیاد فروش تیم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال این باشگاه خبر داد و اظهار کرد: این تیم‌ها تنها نمایندگان استان خوزستان در رشته‌های خود در لیگ کشور هستند که بر اثر عدم حمایت‌ها مجبور به قرار دادن آنها در لیست فروش سایت‌های مختلف ورزشی شده‌ایم.  وی ادامه داد: منطقه آزاد اروند به تیمی مثل نفت مسجدسلیمان که از حمایت وزارت نفت برخوردار است کمک کرده، اما هیچ‌گونه کمکی به باشگاه‌های آبادانی و خرمشهری نکرده است. مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان تصریح کرد: 24 باشگاه در آبادان حضور دارند که این سازمان سراغی از آنها نمی‌گیرد، این در حالی است که هر کدام از این باشگاه 100 الی 200 جوان را زیر پوشش خود دارند و آنها را در سخت‌ترین شرایط مالی پرورش می‌دهند و بدون کمترین امکانات روحیه ورزشی را در بین آنها رواج داده‌اند در صورتی که منطقه آزاد میلیارد‌ها تومان برای کارهای بی‌نتیجه فرهنگی هزینه کرده و به خارج از آبادان و خرمشهر این هزینه‌ها را روانه می‌کند. جهان‌نژادیان عنوان کرد: سال هفتم است که قصد حضور در لیگ فوتبال ساحلی را داریم، اما هنوز نه زمین استانداردی برای حضور در این رقابت‌ها در اختیار داریم و نه اسپانسری از ما حمایت می‌کند و به صورت اداره شخصی، هزینه‌های سرسام‌آور باشگاه‌داری را متقبل شده‌ایم. وی ادامه داد: از سوی منطقه آزاد که هیچ کمکی به ما نشده است، و تنها کمکی که در این مدت به این باشگاه صورت گرفته، زمینی بود که شرکت پالایش نفت آبادان در اختیار ما گذاشته که نواقص بسیاری دارد، در حالی که شهرداری آبادان دو سال است که وعده داده ماسه آن را تعویض و تجهیز کند تا حالت استاندارد خود را تا حدودی به دست آورد. مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان ابراز کرد: با تمام این تفاسیر مجبور شدیم تیم‌هایی را که به زحمت به سطح اول رشته‌های خود در کشور رسانده‌ایم برای فروش در سایت‌های مختلف ورزشی قرار دهیم تا به کسی که توانایی اداره آنان را دارد واگذار کنیم. جهان‌نژادیان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند همیشه به نام آبادان بوده و به کام دیگران و قرار است در جلسه‌ای روز شنبه این سازمان را بازخواست کرده که چرا از رشته‌های ورزشی این شهر حمایت نمی‌کند.

 

خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: