کد خبر: ١١٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/11/08-١٠:١٥

عضو شورای شهر خرمشهر گفت: از شهرداری این شهر می خواهیم در تحویل بودجه سال 94 به شورا تسریع کند.

 

به گزارش آبادان نیوز :سید جواد ادریس پور  اظهار کرد: در حالی که کمتر از دو ماه به پایان سال جاری باقی مانده، نیاز است شهرداری خرمشهر تسریع بیشتری در تحویل لایحه بودجه سال 1394 به شورای اسلامی شهر کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بودجه در عمران و سازندگی شهر و اینکه بررسی بودجه شهرداری و سازمانهای وابسته به آن زمان بر است و به جلسات متناوبی به منظور بحث و تبادل نیاز دارد؛ از شهرداری خرمشهر تقاضا داریم که در ارائه بودجه سرعت بیشتری از خود نشان دهد.

ادریس پور به مراحل بررسی بودجه در شورا اشاره کرد و گفت: بودجه یکی از لوایح مهم سالیانه شهرداری و شورای شهر است که هر ساله می بایست به شورای شهر ارسال تا مورد بررسی واقع شود و بعد از بررسی و تصویب آن توسط اعضای شورا و تائید فرمانداری برای اجرای آن به شهرداری ابلاغ شود به همین دلیل نیاز است که شهرداری به منظور رفع محرومیت زدایی و حل معضلات و عمران شهری بودجه عملیاتی را به سرعت ارسال و از موارد چالش برانگیز در بودجه خودداری کند.

عضو شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: به منظور فعال کردن هر چه بهتر سازمانهای شهرداری، بودجه آنها به صورت جداگانه، عملیاتی و غیر صوری ارسال شود.

خبر خرمشهر ،اخبار خرمشهر ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: