کد خبر: ١٦٨٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/10-٢٠:٢١

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت در شرایط ۵۰-۵۰ به جوانان تیمش بازی خواهد داد.

 

به گزارش آبادان نیوز، سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بود. با توجه به ۲ بازی خارج از خانه قبلی و باز نبودن پنجره تیم، این بازی برای بازیکنان جدیدمان حساس و جذاب است. در مقابل تیمی قدیمی باید بازی کنیم که کیفیت بالایی دارد. سعی کردیم نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی درباره محروم و مصدوم‌های تیمش و داوری بازی فردا گفت: همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. من نگران بازی نیستم. اشتباه‌های داوری مربوط به هر بازی است و به بازی بعدی ربطی ندارد. داور در دیدار با پرسپولیس اشتباه کرد اما در بازی اول، صد درصد پنالتی بود. ما تیمی تهاجمی هستیم و مشکلی با این قضایا ندارم.

پورموسوی اضافه کرد: VAR می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. ما باید هزینه کنیم زیرا به آن نیاز داریم. اگر بتوانیم بودجه خود را به صورت مناسب، به امکاناتی نظیر VAR، تیم‌های پایه و نقل و انتقالات تقسیم کنیم، فکر می‌کنم فوتبال ما رشد خواهد کرد. به نظر من باشگاه‌ها باید در این خصوص هزینه کنند.

او درباره میانگین سنی تیمش توضیح داد: در بازی اول، ۴۰۰ پاس دادیم، در تقابل با پرسپولیس ۲۰۰ پاس و در دیدار با شهرخودرو ۳۲۰ پاس دادیم‌. در بازی با پرسپولیس، بارندگی یکی از دلایل پاسکاری کم تیم ما بود و کیفیت فنی پرسپولیس نیز تاثیرگذار بود. در بازی با پرسپولیس نیز ۵ بازیکن ۲۰ ساله به زمین آوردم.

پورموسوی ادامه داد: جوانان کم کم باید به تیم اضافه شوند زیرا اگر آن‌ها از اول برابر پرسپولیس بازی می‌کردند و ۴ بر صفر می‌باختیم، جوان‌های ما می‌سوختند. در مقابل شهرخودرو بهتر عمل کردند. ما دو تیم داریم و باتوجه به حریف، لازم باشد جوانان را بازی می‌دهیم و اگر لازم باشد باتجربه‌ها را.

او در پایان گفت: هنوز زود است که درباره خریدهایمان نظر دهم ولی به بازیکنانم گفته‌ام در حالت ۵۰-۵۰ من به جوانانم بازی می‌دهم و به همین دلیل باتجربه‌ها همیشه باید در بهترین شرایط خود باشند.

منبع:ایسنا


در شرایط برابر از بازیکنان جوان استفاده می کنم

به گزارش آبادان خبر، سید سیروس پورموسوی امشب در نشست پیش از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اصفهان که فردا بعداز ظهر از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم تختی آبادان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ما دو رقابت پشت سر هم خارج از خانه داشتیم و به دلیل اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه در دیدار اول بسته بود خیلی از اعضای جدید تیم نتوانستند در آبادان و در زمین تختی این شهر فوتبال به رقابت بپردازند. حدس می زنم که این دیدار برای این بازیکنان فردا جذاب خواهد شد.

او با بیان اینکه امیدوارم که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم، گفت: ذوب‌آهن از تیم‌های ریشه‌دار، با سابقه و با کیفیت فوتبال کشورمان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص مصدوم و محروم احتمالی تیمش در دیدار با ذوب آهن افزود: خوشبختانه تمام اعضای تیم را فردا در اختیار داریم.

پور موسوی در پاسخ به این سوال که صنعت نفت در هفته‌های گذشته دو پنالتی به ضررش و یک پنالتی به نفعش گرفته شده و همچنین تیم فوتبال ذوب آهن نسبت به برخی از ناداوری‌ها اعتراض داشته و تاثیر این حواشی در داوری دیدار پیش رو، بیان کرد: اعتقاد دارم که اشتباهات داوری جزیی از داوری است که مربوط به همان رقابت می باشد و به رقابت بعد کشیده نخواهد شد. هر چند باز هم می‌گویم که در دیدار با پرسپولیس پنالتی به اشتباه به ضرر ما گرفته شد. ولی رقابت با پیکان پنالتی که به ضرر ما گرفته شد کاملا درست بود و خطا انجام شد. خب تیم ما در دیدار با شهر خودرو هم تلاش زیادی کرد و بر خلاف نظر برخی که می‌گویند که ما دفاعی بازی می کنیم، نمی‌توانم بپذیرم. تیم ما به وقت خودش هم حمله می کرد و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده آن رقابت هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص نیاز فوتبال ایران به سیتم VAR تاکید کرد: قطعا فوتبال ما به این تکنولوژی نیاز دارد و باشگاه‌ها باید در کنار هزینه های جانبی خود به این امر توجه کنند. وقتی سرنوشت یک تیم گاهی اوقات با یک پنالتی یا گل اشتباه تغییر می‌کند نیاز به وجود تکنولوژی VAR بیش از پیش حس می شود.

او در پاسخ به این سوال که تیم نفت در دیدار اول که از جوانان بیشتری برخوردار بود نسبت به دو مسابقه بعد شاداب تر به رقابت پرداخت، توضیح داد: در دیدار اول آمار ما بیش از ۴۰۰ پاس، در دیدار دوم بیش از ۲۰۰ پاس و در رقابت سوم بیش از ۳۰۰ پاس بود. تعداد کم پاس تیم ما در دیدار دوم هم به دلیل بارندگی و لغزش زمین بود و هم به دلیل کیفیت بالای رقابت تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا است و من نمی توانستم از تمام جوانان تیم برای این دیدار استفاده کنم و آنها را بسوزانم کما اینکه در دقیقه ۷۰ به بعد چند جوان ۱۸ _۲۰ ساله را به میدان فرستادم. ما دو تا تیم داریم و در شرایط مختلف از این دو تیم بر اساس تجربه و وضعیت تیم رقیب، بهره می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تازه وارد تیم رضایت دارد یا خیر، افزود: هنوز زود است که راجع به این قضیه اظهار نظر کنم. بازیکنان تازه وارد و با سابقه فقط دو مسابقه انجام دادند و من به آنها گفته‌ام که در شرایط برابر بین شما و بازیکنان جوان، از جوانان استفاده می کنم. پس باید حتما در مرز آمادگی کامل باشند.

منبع:برنا

 

پورموسوی: در 50-50 به جوان بازی می دهم
به گزارش آبادان نیوز، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بازی برابر ذوب آهن گفت:"مطمئنا بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بو.د با توجه به اینکه ما دو هفته بیرون از خانه بازی داشتیم برای بچه ها خیلی حساس و جذاب است که در تختی آبادان بازی می کنند."

او افزود:" فردا مقابل تیم با ریشه و قدیمی بازی داریم امیدوارم سه امتیاز را بگیریم."

پورموسوی همچنین درباره اینکه نفت آبادان در سه بازی اخیر سه پنالتی داشته است این او را نسبت به ادامه قضاوت ها نگران نمی کند؟ گفت:" نگران نیستم و معتقدم که اشتباهات جزئی از بازی هستند و هر اشتباه مربوط به همان بازی است و به بازی بعدی کشیده نمی شود. اما باید بگویم که در بازی با پرسپولیس به نظرم داور در گرفتن پنالتی علیه ما اشتباه کرد. معتقدم پنالتی نبود و این صحنه را از دوربین پشت دیدم."

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره این که نفت آبادان تیم تدافعی است یا تهاجمی گفت:" تیم ما تهاجمی است برخلاف اینکه می گویند ما تدافعی هستیم.بعد از بازی از بچه ها تشکر کردم چون در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. تلاش کردیم و می توانستیم برنده باشیم اما اتفاقات فوتبال بود و در نهایت توانستیم یک امتیاز را از شهرخودرو بگیریم."

سرمربی صنعت نفت درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت:"VAR چیز خوبی است و صددرصد می تواند به فوتبال ما کمک کند. ما باید هزینه کنیم.

من همیشه از باشگاه ها می خواهم وقتی بودجه را می بندند بخشی را برای ساختارسازی و تیم های پایه بگذرند. زمین ها را درست کنند. اگر در این مقوله ها خوب عمل کنیم فوتبالمان پیشرفت می‌کند. از طرفی باشگاه ها هزینه زیادی می کنند و درست نیست که با یک آفساید یا خطای اشتباه نتیجه را از دست داده و متضرر شوند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و VAR به فوتبال ایران بیاید."

پورموسوی در بخش دیگری از صحبت هایش در دفاع از فوتبال تهاجمی تیمش گفت:"دربازی اول 400 پاس، برابر پرسپولیس دویست و خرده و مقابل شهرخودرو سیصد و خرده ای پاس دادیم. اما اینکه در بازی با پرسپولیس چرا انقدر کم پاس دادیم دو دلیل داشت؛ چمن بلند ورزشگاه و قدرت تیم پرسپولیس."

پورموسوی در ارتباط با استفاده از بازیکنان جوان گفت:"مقابل پرسپولیس ما مقابل قهرمان چهار دوره لیگ و فینالیست لیگ قهرمانان بازی می کردیم و نمی توانستیم جوانانمان را بسوزانیم. من معتقدم باید آرام آرام به جوان ها میدان بدهیم البته من چند بازیکن هجده بیست ساله را در همین مسابقه بازی دادم. ما دو تیم داریم و هر زمان نیاز باشد به جوانان و یا با تجربه ها بازی می دهیم."

او همچنین با اشاره به بازیکنان جدید صنعت نفت در این فصل گفت:" با توجه به اینکه فشار زیادی روی ما بود بچه ها نتوانستند در بازی برابر پرسپولیس خودشان را نشان بدهند. با اینحال الان زود است راجع به بازیکنانی که گرفتیم صحبت کنیم. "

او افزود:" من خودم مربی هستم که در شرایط 50-50 به بازیکن جوان بازی می دهم اما بازهم می گویم الان زود است راجع به بازیکنان جدید اظهار نظری کنیم.
منبع:ورزش سه


ذوبی‌ها امشب راهی آبادان می‌شوند

به گزارش آبادان خبر، تیم فوتبال ذوب آهن که فردا در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تیم صنعت نفت خواهد رفت، امشب با پرواز عادی به آبادان پرواز می‌رود.

احتمال دارد رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نرسد.

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان - ذوب آهن فردا ساعت ۱۶:۴۰ برگزار می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


میزبانی صنعت نفت آبادان از تیم ذوب آهن اصفهان

به گزارش آبادان نیوز، علی فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز دوشنبه گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت روز سه‌شنبه درچارچوب هفته چهارم لیگ برتر در یکی از دشوارترین بازی‌های خود میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

او افزود: پیش از این دیدار مهدی حنفی و علی عبدالله‌زاده ۲ بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت و بیماری بازی‌ مقابل ذوب آهن را از دست دادند اما با حضور در تمرین آماده‌سازی تیم صنعت نفت شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور این ۲ بازیکن دست کادر فنی برای انتخاب بازیکنان اصلی را بازتر خواهد کرد و بدون دغدغه ترکیب مورد دلخواه خود را روانه میدان خواهند کرد.

فیروزی بیان کرد: ذوب آهن تیم مستحکم و قابل احترامی است که برای غلبه بر آن باید هوشمندانه بازی کرد و قدر فرصت‌ها را دانست هر چند این تیم خیلی سخت اجازه فرصت‌سازی می‌دهد.

او اظهار داشت: ما میزبان این دیدار حساس هستیم و برای شکست حریف انگیزه زیادی داریم و از امتیاز میزبانی برای دست یافتن به سه امتیاز این بازی استفاده خواهیم کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا سه شنبه از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان میزبان ذوب آهن اصفهان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


پیروانی: هر چه زمان بگذرد نفت بهتر می‌شود
به گزارش آبادان خبر، او در این باره می گوید: یکی از دلایلی که کارلوس کی روش در تیم ملی به دنبال سبک دفاع و ضد حمله بود به خاطر حریفان قدری بود که قرار بود تیم ملی در جام جهانی با آنها بازی کرد و دیدید که در بازی های انجام شده با وجود هر نتیجه تیم ملی تحسین شد. هم به دلیل دفاع خوبی که داشت و هم به دلیل موقعیت هایی که در ضد حمله ایجاد کرد.

کارلوس کی روش به دلیل 8 سال حضور در ایران تاثیراتی روی سبک بازی تیم های لیگ برتری گذاشت و هر مربی دیگری هم به جای کارلوس کی روش بود با هر سبکی احتمال این تاثیر گذاری وجود داشت. اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد. تیم ملی با کارلوس کی روش به دنبال انتقال بود اما برخی از تیم های لیگ برتری که من می بینم برای رسیدن به گل در بازی دفاعی به دنبال اتفاق هستند! دیدید که تیم ملی در بازی های انجام داده در بازی با آرژانتین - اسپانیا و پرتغال صاحب موقعیت شد و حتی گل هم زد. در بازی با پرتغال اگر ضربه مهدی طارمی در ثانیه های پایانی بازی تبدیل به گل می شد ما به دور بعد صعود می کردیم. این ها به کنار؛ این سبک از بازی در برابر تیم هایی باید به نمایش گذاشته شود که خیلی قوی تر از ما باشند اما ما شاهد هستیم در لیگ برتر تیم های هم تراز هم با هم این گونه بازی می کنند که این از زیبایی های فوتبال می کاهد.

مربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه تیم می توانست در بازی با شهر خودرو در مشهد برنده باشد گفت: در نیمه اول هم تیم ما و هم تیم میزبان بعد از- از دست دادن توپ در دفاع متراکم بودیم. اما در نیمه دوم نبض و ریتم بازی را در اختیار گرفتیم. متاسفانه بر خلاف جریان بازی روی ضربه کرنر گل خوردیم اما خوشبختانه همانند بازی با پیکان بعد از دریافت گل چه روی نیمکت و چه داخل زمین تمرکز خودرا از دست ندادیم و در ادامه علاوه بر جبران گل خورده موقعیت برای برنده شدن هم به دست آوردیم اما برای پیروزی خوش شانس نبودیم. صنعت نفت با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود. همان طور که قبلا گفته بودیم ما دو سیاست را به طور همزمان پیش می بریم. گرفتن نتایج خوب و در ادامه پشتوانه سازی برای آینده تیم و در این بازی ها به جوان هایی هم میدان خواهیم داد که آینده صنعت نفت را خواهند ساخت و من از این اتفاق برای تیم صنعت نفت خرسند هستم.

او در پایان در خصوص اشاره سیروس پورموسوی به بازیکن صنعت نفت اینکه در حمله به دلیل مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون بزند؛ گفت: فیرپلی در فوتبال زیباست و نتیجه ارزش آن را ندارد که تیم دست به هر کاری بزند. آقا سید و من روی بازی جوانمردانه تاکید داریم و معتقدیم برنده شدن باید با تلاش در زمین به دست بیاید و با انجام کارهای تاکتیکی و راه های غیر از این برای رسیدن به برد برای بنده که به شخصه لذت بخش نیست و اصلا دوست نداریم آنرا به بازیکنان صنعت نفت یاد بدهیم.

منبع:ورزش سه

 

غیبت ۲ بازیکن مصدوم نفت آبادان مقابل ذوب آهن

به گزارش آبادان خبر، علی فیروزی دوشنبه اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت‌نفت سه‌شنبه درچارچوب هفته چهارم لیگ برتر در یکی از دشوارترین بازی‌های خود میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

وی افزود: پیش از این دیدار مهدی حنفی و علی عبدالله‌زاده ۲ بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت و بیماری بازی‌ مقابل ذوب آهن را از دست دادند اما با حضور در تمرین آماده‌سازی تیم صنعت نفت شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور این ۲ بازیکن دست کادر فنی برای انتخاب بازیکنان اصلی را بازتر خواهد کرد و بدون دغدغه ترکیب مورد دلخواه خود را روانه میدان خواهند کرد.

فیروزی بیان کرد: ذوب آهن تیم مستحکم و قابل احترامی است که برای غلبه بر آن باید هوشمندانه بازی کرد و قدر فرصت‌ها را دانست هر چند این تیم خیلی سخت اجازه فرصت‌سازی می‌دهد.

وی اظهار داشت: ما میزبان این دیدار حساس هستیم و برای شکست حریف انگیزه زیادی داریم و از امتیاز میزبانی برای دست یافتن به سه امتیاز این بازی استفاده خواهیم کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا سه شنبه از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان میزبان ذوب آهن اصفهان است.
منبع:ایرنا

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: