کد خبر: ١٦٨٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/10-١٠:٤٠

سیزدهمین مرحله یارانه معیشتی بنزین امشب به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور واریز می‌شود.

 

به گزارش آبادان نیوز، سیزدهمین مرحله از یارانه معیشتی 55 تا 205 هزار تومانی امشب یارانه آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

حدود 60 میلیون نفر از جمعیت کشور جزو مشمولان یارانه‌بگیر معیشتی بنزین هستند که از آذر ماه سال گذشته این یارانه را دریافت می‌کنند.

طبق روال 12 ماه گذشته که این یارانه برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

به گفته سخنگوی وزارت کار، طی ماه‌های اخیر درخواست‌های اعتراض متقاضیان دریافت یارانه بنزین بررسی شده و در صورتی که پذیرفته شده به لیست مشمولان اضافه شده است. همچنین درخواست‌های اعتراضی که اخیرا ثبت شده در آذر ماه بررسی می‌شود.

منبع:تجارت نیوز

 

متقاضیان وام یک میلیونی با این روش پیامک ارسال کنند

به گزارش آبادان خبر، متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ثبت نام در این طرح باید کد ملی سرپرست خانوار را از سیم کارتی که به نامش هست،  به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

هنوز برخی از متقاضیان در ارسال پیامک ناموفق بوده‌اند، آنها گفته اند: پیامک ارسال نمی‌شود و تلفن همراه خطای ناموفق بودن ارسال پیامک را نمایش می‌دهد.

وزارت تعاون درباره حل این مشکل اعلام کرد: تنظیمات برخی از گوشی‌های همراه نیازمند اضافه کردن ۹۸+ قبل از شماره ۶۳۶۹ است.

واقعیت اینکه در این گوشی‌ها ارسال پیامک به شکل ۹۸۶۳۶۹+ است؛ بنابراین متقاضیان ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.

ثبت نام برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی از چهارم آذرماه شروع و به مدت یک هفته (۱۱ آذرماه) ادامه دارد. این وام قرض الحسنه و در ۳۰ قسط از یارانه معیشتی خانوار کسر می‌شود. 

منبع:ایرنا

 

وام یک میلیونی کرونا کی واریز می‌شود؟

به گزارش آبادان نیوز، دولت در ماه جاری چهار واریزی دارد که شامل یارانه نقدی، یارانه معیشتی بنزین، کمک بلاعوض 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی کرونا است.

یارانه معیشتی بنزین

زمان واریز: یکشنبه 10 آذر ماه

مشمولان: حدود 60 میلیون نفر

مبلغ واریزی: خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان

یارانه نقدی

زمان واریز: پنجشنبه 20 آذر ماه

مشمولان: 78 میلیون نفر

مبلغ واریزی: 45 هزار و 500 تومان به‌ازای هر نفر

یارانه 100 هزار تومانی

زمان واریز: اواخر آذر ماه

مشمولان: 11 میلیون خانوار بدون درآمد ثابت و بیمه (29 میلیون و 700 هزار نفر)

مبلغ واریزی: 100 هزار تومان به‌ازای هر نفر

مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا

زمان واریز: شروع پرداختی‌ها از روز 20 آذر ماه

مشمولان: 11 میلیون خانوار بدون درآمد ثابت و بیمه (29 میلیون و 700 هزار نفر)

مبلغ واریزی: یک میلیون تومان به‌ازای هر سرپرست خانوار

منبع:تجارت نیوز

 

افزایش ارزش سهام عدالت

به گزارش آبادان خبر، در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، ارزش سهام عدالت بیش از 2/5 درصد رشد کرد در صورتی که سهام عدالت در روز گذشته با وجود صعود کمتر شاخص کل بیش از 4 درصد رشد کرده بود.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهایی چون فولاد، فملی و برخی نمادهای بزرگ دیگر روند صعودی پر رنگی نداشتند و بیشتر نمادهای کوچک بازار صعود زیاد داشتند.

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 8 میلیون و 100 هزار تومان و 30 درصد آن به 4 میلیون و 50 هزار تومان رسید.

با توجه به رشد سهام عدالت همراه با شاخص کل ارزش سهام عدالت زمانی به سقف قبلی خود یعنی 21 میلیون تومان خواهد رسید که شاخص کل نیز در همان حوالی قرار بگیرد و برخی پیش‌بینی‌ها بازگشت شاخص کل به سقف قبلی خود را تا پایان سال محتمل می‌دانند.

منبع:تجارت نیوز

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: