کد خبر: ٥٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/09/26-١٩:٣٥

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از شیوه مدیریت بحران در مواقع اضطراری گلایه داشت و نسبت به عملکرد دستگاه ها در بارندگی روز گذشته و آبگرفتگی معابر شهری انتقاد کرد.

 

 به گزارش آبادان نیوز،باران روز سه شنبه در برخی مناطق استان خوزستان به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر اگرچه پیش از این، از سوی اداره هواشناسی اطلاع رسانی شده بود، مردم و مسئولان آبادان و خرمشهر را غافلگیر کرد. 

بارندگی روز گذشته در آبادان و خرمشهر و برخی مناطق استان خوزستان، آبگرفتگی بیشتر معابر این دو شهر و سرگردانی شهروندان را به همراه داشت.

بارش باران، همچنین قطعی جریان برق در برخی نقاط شهرستانآبادان را به همراه داشت و باعث شد که مدارس سه مقطع تحصیلی شهرستان آبادان در نوبت عصر تعطیل شود.

دکتر عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان نیز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان با تجلیل از اقدامات انجام شده در راستای توسعه خدمات شهری، گفت:بارندگی اخیر و آبگرفتگی در برخی مناطق و معابر شهری باعث گلایه شهروندان و رسانه ها شد.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی مناطق در معرض آبگرفتگی، بر رفع مشکلات هندسی این مناطق به منظور کاهش آسیب های شهری تاکید کرد.

امام جمعه آبادان نیز در این نشست با تجلیل از خدمات مجموعه شهری آبادان در توسعه کیفی خدمات به شهروندان، گفت:وضع موجود با همه اقدامات مجموعه ی شهرداری، زیبنده مردم شهر نیست.

وی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست برای پرداخت عوارض آلایندگی از پالایشگاه آبادان تلاش کرده و به شهرداری کمک کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، وجود آب های سطحی پس از بارندگی را معضل شهر آبادان دانست.

جواد سعدون زاده از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان خواست به وظایف ذاتی خود عمل کرده و شهرداری را ملزم به اجرای مصوبات شورا کنند.

سیدحسین دهدشتی دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:همه دستگاه های اجرایی اید با همکاری و مشارکت، برای رفع مشکلات به میدان عمل بیایند.

حمید حنظل عیدانیرییس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این نشست، بر فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود:در آبادان، برنامه منسجمی برای دفن زباله تدوین و اجرا نشده است.

اعضای شورای سلامت و امنیت غذایی در این نشست در خصوص رفع آلایندگی پالایشگاه، انتقال بازارچه ایستگاه 7 و جمع آوری زباله بحث و تبادل نظر کردند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: