کد خبر: ٥٨٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/04-١٣:٢٦

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از پیشرفت 90درصدی ساخت بیمارستان شهر اروندکنار خبر داد.

 

 

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از پیشرفت 90درصدی ساخت بیمارستان شهر اروندکنار خبر داد.
 به گزارش آبادان نیوز ،دکتر نوراله طاهری در نشست خبری هفته سلامت سال 96 دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه اورژانس بیمارستان طالقانی آبادان در هفته آینده افتتاح می‌‎شود، پروژه مشابهی در خرمشهر پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیز تا پایان سال آماده خدمات‌رسانی می‎‌شود.

وی به زمان‌بندی آغاز به کار بلوک‌های زایمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و افزود: بلوک زایمانی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تا پایان تیرماه آغاز به کار می‌کند و به دنبال آن هستیم تا این بلوک در بیمارستان طالقانی آبادان نیز تا پایان همین ماه آماده به کار شود.

دکتر طاهری از افتتاح کلینیک‌های ویژه خرمشهر و شادگان تا پایان تیر و آبادان تا آخر آبان امسال خبر داد و گفت: در هر کلینیک فضا برای 40 مطب متخصص تعیبه می‌‍شود و پزشکان با تعرفه دولتی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی راه‌اندازی مراکز سرطان تیپ یک و دو در آینده را از دیگر اقدامات پیش روی دانشکده علوم پزشکی آبادان برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که با افتتاح بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان، توزیع عادلانه بیمار صورت بگیرد و بار فشار از بیمارستان بهشتی آبادان کاسته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان به تغییرات اساسی در 5بخش بیمارستان اروندکنار به روز شده اشاره کرد و گفت: این تغییرات اساسی از دلایل اصلی به تعویق افتادن افتتاح این بیمارستان بوده است ولی این مجموعه در حال حاضر پیشرفت 90درصدی داشته و امیدواریم که ظرف یک تا 2ماه آینده آغازه به فعالیت کند.

وی از طراحی سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت و خاطرنشان کرد: برای این موضوع زمینی 30هکتاری را در نظر گرفتیم و برآورد 10ساله آینده خود را طراحی کرده‌ایم. دکتر طاهری در پایان به افتتاح مرکز دیالیز 80 تختخوابی، مرکز سوختگی و عفونی، مرکز اعصاب و روان، مرکز جامه زنان و نازایی و یک مرکز همایش و آمفی‌تئاتر در آینده اشاره کرد.

 ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ؛آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: