کد خبر: ٥٣٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/01-٠٩:٣٣

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان نفت برای بهتر شدن و کسب رتبه خوب در جدول رده بندی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان نفت برای بهتر شدن و کسب رتبه خوب در جدول رده بندی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش آبادان نیوز ، نادر دست نشان شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش در برابر ماشین سازی تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم از حضور نیافتن خود در نشست خبری پیش از این بازی عذرخواهی کنم.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه در این بازی با نتیجه 3 بر صفر در برابر حریف پیروز شدیم ولی واقعا بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. حتی نمی توان در خصوص این بازی گفت که نیمه اول آن چنگی به دل نزد.

دست نشان بیان کرد: حریف ما در این بازی از بازیکنان باتجربه ای استفاده می کند که در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل می کنند. حتی بازیکنانی در این تیم بازی می کنند که سابقه حضور در بازی های جام جهانی فوتبال را نیز دارند به همین دلیل حریف چندان دست و پا بسته ای در برابر ما قرار نگرفت به خصوص اینکه آنها از نظر فیزیکی بسیار خوب بودند.

سرمربی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: باید به جوانان صنعت نفت وقت کافی را داد تا آنها روز به روز به شرایط ایده آلی دست پیدا کنند. در این بازی نیز در نیمه دوم ما به شناخت مناسبی از حریف دست پیدا کردیم و به این باور رسیدیم که می توانیم با نتیجه ای خوب این تیم را شکست دهیم.

دست نشان با بیان اینکه حریف امروز ما از نظر مالی و تعداد مهره های خوب از نظر ما بسیار بالا تر بود، بیان کرد: امروز ما به عشق تیم خود و مردم آبادان در برابر این حریف ظاهر شدیم و حتی اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم ولی امیدوارم در بازی های آینده نیز بتوانیم با این قدرت و کیفیت در برابر حریفان صف آرایی کنیم.

وی تصریح کرد: در بازی های گذشته تمرکز خوبی نداشتیم و اغلب امتیازات خود را در دقایق تلف شده از دست دادیم ولی در این بازی خط دفاعی ما خیلی مستحکم ظاهر شد ولی بازیکنان نفت برای بهتر شدن باید مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارشد آبادان نیوز ، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم صنعت نفت با نتیجه پر گل 3 بر صفر به سود خود پایان داد. برای صنعت نفت در این بازی حسین بغلانی (53- پنالتی) حکیم نصاری (74) محمد نصرتی (88- گل به‌خودی) گلزنی کردند.

 

 

 

آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: