کد خبر: ٥١٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/08-١٠:٢٠

هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان محلی، سه پروژه خدماتی در شهر آبادان به بهره برداری رسید.

 

 

«مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی خانواده و کودک شنوا و ناشنوا نیوشا»، «دفتر خدمات پیشخوان دولت» و «تعاونی مرزنشینان فرهنگیان اروند» سه پروژه خدماتی یاد شده هستند.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز :رئیس اداره بهزیستی آبادان در آئین بهره برداری از مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی خانواده و کودک شنوا و ناشنوا با اشاره به اینکه جای خالی چنین مرکزی در شهر احساس می شد، اظهار کرد: این مرکز به همت بخش خصوصی و با صرف اعتباری معادل ۱۰۰ میلیون تومان و زیر نظر سازمان بهزیستی آماده سازی شد.

سعید ایثاری افزود: کودکان کم شنوا و ناشنوای بین ۲ تا ۶ سال سن با مراجعه به این مرکز آموزشهای لازم را به طور مستقیم و زیرنظر مربیان با تجریه فرا می گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت ۵۰ نفری این مرکز از شنوایی سنجی، گفتار درمانی و تربیت شنیداری به عنوان مباحث آموزشی توسط مربیان نام برد و اظهار داشت: این هشتمین مرکز آموزشی در سطح آبادان است که از این تعداد ۴ مرکز آن طی سال گذشته تاکنون راه اندازی شده است.

رئیس اداره بهزیستی آبادان با بیان اینکه راه اندازی دو مرکز دیگر را نیز در برنامه کاری داریم، تصریح کرد: در زمان حاضر ۴۴ مهد کودک، ۱۱ مرکز در بخش پیشگیری، هفت مرکز در بخش اجتماعی و ۱۱ مرکز نیز در حوزه توانبخشی و مدکاری از بخش خصوصی و زیر نظر اداره بهزیستی آبادان فعالیت دارند.

 

به گزارش آبادان نیوز :   رئیس اداره ثبت احوال آبادان در این آیین بهره برداری  از ر اه اندازی دفتر خدمات پیشخوان ذوالفقاری آبادان در آینده نزدیک خبر داد.

مسعود هادی پور  اظهار کرد: در این مرکز تمامی خدمات ثبت احوال همچون صدور کارت هوشمند ملی، درخواست حل اختلافات، تغییر نام و نام خانوادگی و غیره انجام می شود.

وی افزود: این دفتر توسط بخش خصوصی و با صرف هزینه ای معادل ۴۰ میلیون تومان راه اندازی شده است.

رئیس اداره ثبت احوال آبادان با اشاره به اینکه در این دفتر تمامی تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز اعم از گرفتن عکس، انگشت نگاری خودکار و غیره فراهم شده، اظهار کرد: در زمان حاضر سه دفتر خدمات پیشخوان دولت تحت نظارت اداره ثبت احوال آبادان به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

هادی پور تصریح کرد: در صورت ارائه تقاضا برای راه اندازی دفتر خدمات پیشخوان آمادگی برای واگذاری خدمات وجود دارد، متقاضیان راه اندازی دفتر پیشخوان بایستی گزینش شده باشند ضمن آنکه یک مدیر فنی از ثبت احوال بایستی بر حسن انجام مراحل خدمات قابل ارائه نظارت داشته باشد.

به گفته وی، دفتر خدمات پیشخوان ذوالفقاری نیز به زودی راه اندازی می شود.

 

 

 

آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: