کد خبر: ٤٣١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/05-١٢:٣٨

نبود پایانه صادراتی آبزیان در مرز شلمچه، بازرگانان را با مشکل مواجه کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 آبادان نیوز:رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهرگفت:احداث پایانه صادراتی آبزیان در مرز شلمچه با توجه به ظرفیت های منطقه در بخش صیادی ضروری است.

به گزارش آبادان نیوز:احمد شریفات نبود پایانه صادراتی آبزیان گرمابی در مرز شلمچه را از معضلات پرورش دهندگان، صادرکنندگان و تولید کنندگان آبزیان خواند و افزود:با وجود اینکه بخش خصوصی برای احداث و راه اندازی پایانه صادرات ماهی در مرز شلمچه اعلام آماتدگی کرده است، سازمان های متولی تاکنون موافقت خود را در این خصوص اعلام نکرده اند.

وی گفت:این طرح قرار بود سال 86 از سوی تولیدکنندگان و صادرکنندگان پرورش ماهی گرمابی در مرز شلمچه اجرا شود ولی تاکنون به دلیل عملکرد سلیقه ای سازمان ها و دستگاه های متولی اروند متوقف شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر افزود:در حال حاضر صادرات آبزیان پرورشی گرمابی از مرز شلمچه از خودرو به خودرو انجام می شود و در این خصوص، حساسیت های بهداشتی رعایت نمی شود.

شریفات با تاکید بر لزوم برون سپاری امور و کاهش تصدیگری در راستای رونق اقتصادی، گفت:تا زمانی که این مهم محقق نشده و تجارت در دست بخش دولتی باشد، پیشرفت و رونق اقتصادی در منطقه به صورت کامل محقق نمی شود.




اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: