کد خبر: ٤١٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/15-٠٩:١٩

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:توانمندی اجرای مطلوب طرح های عمرانی در شهرداری وجود دارد.

 

آبادان نیوز:سیدفیاض موسوی در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر آبادان به مناسبت روز شوراها، وظیفه شوراهای اسلامی شهر را نظارت بر حسن اجرای امور شهری خواند و گفت:تمامی مشكلات آبادان، مستند در اختیار مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش آبادان نیوز:وی وظیفه شورای شهر را نظارتی و نه اجرایی خواند و گفت:این نهاد مردمی، تنها می تواند به عنوان پل ارتباطی، مشكلات شهری را به مسئولان انتقال دهد.

وی با بیان اجرای پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از سوی شهرداری آبادان، گفت:اگر پروژه های عمرانی شهری این منطقه از سوی شهرداری های آبادان و خرمشهر انجام شود، هزینه تمام شده اجرای طرح نیز كاهش یافته و گردش مالی پول در منطقه نیز بیشتر می شود.

رئیس شورای شهر آبادان در ادامه سخنانش از راه اندازی مركز مطالعات شهری طی یكماه آینده خبر داد و گفت:ساختمان مستقلی برای راه اندازی این مركز پیش بینی شده و این مركز برای انجام تحقیقات و پژوهش های شهری هدفگذاری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح مشكلات شهری آبادان از پدیده دستفروشی به عنوان موضوعی چند وجهی یاد كرد و افزود:برخورد با دستفروشان، آن هم بدون ساماندهی صحیح، اقدامی شكست خورده است و معتقدیم كه در ابتدا باید نسبت به پیش بینی محلی مناسب برای ساماندهی این افراد اقدام كرد تا مشكل اجتماعی برای شهر پیش نیاید.

سید فیاض موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص تردد حیوانات اهلی در شهر آبادانی نیز، گفت:در صورت مشاهده حیوانات اهلی نظیر گاو و گوسفند در خیابان های شهر، جریمه نقدی از 5 تا 10 میلیون ریال برای صاحبان احشام پیش بینی شده است.

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان،آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: