کد خبر: ٣٥١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/10/14-١٠:٥٨

احمد امیری اظهار کرد: ما در حال حاضر در آبادان یک سالن جودو استاندارد نداریم.

 

 

آبادان نیوز : دبیر هیات جودو آبادان با بیان اینکه درشهرستان آبادان یک سالن استاندارد جودو وجود ندارد، گفت: آن‌هایی هم که در حال حاضر در سالن‌های موجود فعالیت می‌کنند، فعالیت‌شان غیرمجاز است.

 

به گزارش آبادان نیوز : احمد امیری اظهار کرد: ابعاد تشک استاندارد جودو 14 در 14 است، این در حالی است که ما در حال حاضر در آبادان یک سالن جودو استاندارد نداریم.

 

احمد امیری  افزود: اگر خدایی نکرده یک ورزشکار در یکی از سالن‌هایی که در حال حاضر فعال و غیراستاندارد هستند، آسیب ببیند این موضوع مسوولیت دارد. ما غیر استاندارد بودن این سالن‌ها را هم به هیات جودو استان و اداره ورزش و جوانان آبادان اعلام کرده‌ایم.

 

دبیر هیات جودو آبادان گفت: ما همچنین اعلام کرده‌ایم که چنین سالن‌هایی یا باید ایمن‌سازی و یا از فعالیت‌شان جلوگیری شود. امیدوارم مسوولان سریعا در این زمینه اقدامی انجام دهند. جودو یک رشته المپییکی است در حالی که ما در آبادان حتی یک سالن استاندارد هم نداریم و این واقعا یک معضل است.

 

وی عنوان‌ کرد: در حال حاضر دو سالن در آبادان در این رشته در حال فعالیت هستند که این سالن‌ها به دلیل غیراستاندارد بودن اصلا نباید فعالیت داشته باشند. علاقه‌مندان به این رشته در آبادان بسیار هستند و این در حالی است خانه جودو شهرستان که به نام مرحوم رخ‌زیور بود، تعطیل و به رشته تیراندازی داده شد.

 

احمد امیری گفت: به هر حال این افرادی که اکنون در آبادان در حال تمرین در این رشته هستند، به دلیل غیراستاندارد بودن سالن‌ها، فعالیت‌شان نیز غیرمجاز است و امیدوارم قبل از این‌که اتفاق خاصی بیفتد، مسوولان به این موضوع رسیدگی کنند.

 

وی بیان ‌کرد: بودجه‌های بسیاری صرف ورزش آبادان می‌شود و واقعا یعنی نمی‌توانند یک سالن استاندارد تحویل رشته جودو دهند؟ وقتی سالن استاندارد نباشد، قطعا از علاقه‌مندان نیز کاسته می‌شود و این یعنی نابودی جودو آبادان. در کل وضعیت خوبی در جودو آبادان نداریم و امیدواریم رسیدگی شود.

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، آبادان ، شهرستان آبادان ، دبیر هیات جودو آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: