کد خبر: ٣٣٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/04-١١:٠٨

در جلسات علنی دادگاه ها خبرنگاران و نمایندگان مجلس را به سختی راه می دهند .

 

 

آبادان نیوز :   سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان  در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در تذکری شفاهی افزود: وزارت کشور باید نشان دهد که مبنا قانون است نه زور؛ زور آزمایی خیابانی توهین به انقلاب و نظام است.
وی همچنین اظهار داشت: در جلسات علنی دادگاه ها خبرنگاران و نمایندگان مجلس را به سختی راه می دهند اما در جلسه غیر علنی مانند دادگاه سعید مرتضوی، متهم با محافظ در دادگاه حاضر می شود.

به گزارش آبادان نیوز : نماینده مردم آبادان در مجلس به در پیش بودن اربعین حسینی (ع) و اعزام زایران به کربلای معلا اشاره کرد و اظهار داشت: راه های خروجی در کشور به سمت عراق مملو از زایران شده و ناهماهنگی ها باعث زحمت و نارضایتی مردم شده است.
دهدشتی در ادامه تذکر خود خواهان حل مشکل بازنشستگان و اصلاح در رویه های سازمان بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی شد.
 سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان   همچنین خواهان ورود دستگاه های نظارتی به بحث دکل گمشده نفتی و نظارت دولت بر دخل و خرج در مناطق آزاد تجاری شد.
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس نیز در تذکری خواهان حل مشکل بازنشستگان بخصوص فرهنگیان بازنشسته شد و از رییس جمهوری برای اختصاص 670 هزار میلیارد تومان از 1000 میلیارد تومان به محور هراز- تهران قدردانی کرد.
محمداسماعیل نمیانده مردم زنجان در مجلس در تذکری شفاهی با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از وظایف مجلس، فرهنگ سازی تفکر بسیجی در سطوح مدیریتی و حل مشکل اقتصادی مردم است.
سید محمد علی موسوی نماینده مردم خدابنده نیز از مواضع پوتین در دیدار با رهبر معظم انقلاب تشکر کرد و گفت: از سخنان پوتین به دلیل رعایت جایگاه رهبری و فقاهت و اینکه ایشان را تکیه گاهی برزگ برای جهان می داند، تشکر می کنم.

**تذکر نماینده قانون شکن به وزیر کشور درباره تجمع در چلوکبابی
محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس پیش از پایان جلسه علنی روز سه شنبه با قرائت تذکرهای کتبی نمایندگان گفت: سید حسین نقوی حسینی در تذکری کتبی به وزیر کشور خواهان ارایه علت مجوز دادن به عوامل فتنه و گروه های غیرقانونی برای برگزاری نشست سیاسی در یک چلوکبابی شد.
وی ادامه داد: نقوی حسینی همچنین در تذکر کتبی دیگری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهان لزوم برخورد قانونی با نشریات اصلاح طلب که راجع به مردم ولایتمدار شهرستان های ورامین و قرچک و پیشواٰ ادبیات اهانت آمیز به کار برده اند، شد.
عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: نقوی حسینی همچنین در تذکری به وزیر کشور خواهان توضیح عدم تسلط بر تقسیمات کشوری و رعایت کردن حدود شهرستان ها و آدرس غلط دادن به مردم که در دستور به استاندار تهران برای بررسی حرکت انقلابی مردم شهرستان قرچک از شهرستان ورامین شد.
نخستین همایش اصلاح طلبان شهرستان های پیشوا، قرچک و ورامین روز جمعه 29 آبان ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و نایب رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد، برخی افراد خودسر تلاش کردند که این همایش را که دارای مجوز بود، برهم بزنند.
وزیر کشور در دستوری به استاندار تهران خواهان ارایه گزارش درباره عوامل و برهم زنندگان این حادثه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 اخبار آبادان، خبر آبادان ، آبادان 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: