کد خبر: ٢٢٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/04/10-١٩:١٢

فرماندار آبادان از همه گروه های سیاسی، دلسوزان و افراد صاحب نفوذ در شهرستان خواست که با همدلی و همزبانی، فضای عمومی جامعه را به سمت آرامش پیش ببرند

 

آبادان نیوز: معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از همه گروه های سیاسی، دلسوزان و افراد صاحب نفوذ در شهرستان خواست که با همدلی و همزبانی، فضای عمومی جامعه را به سمت آرامش پیش برده و در راستای توسعه پایدار و عمران شهرستان اقدام کنند. به گزارش آبادان نیوز :عزیزالله شهبازی در خصوص آنچه در فضای مجازی با موضوع تنش بین امام جمعه آبادان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان منتشر شده است، گفت:در این نشست با حضور امام جمعه آبادان، فرماندار و معاونان وی، برخی اعضای جلسه از سر دلسوزی، دغدغه های خود را بیان کرده و خواسته های خود را در موضوع آموزش و پرورش از مدیران شهرستانی بیان کردند.
وی با بیان جزئیات این نشست، افزود:در آیین افطاری در مدرسه صالحین آبادان، مسئولان آموزش و پرورش در خصوص نقش تعلیم و تربیت دانش آموزان، شاخص های آموزشی شهرستان و آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان در برخی مقاطع تحصیلی آماری ارائه کردند و امام جمعه آبادان نیز در خصوص ارائه نشدن این آمار به مسئولان شهرستانی دغدغه های خود را مطرح کرد که مسئولان آموزش و پرورش نیز این مشکلات را مربوط به دوره مدیریت پیشین دانستند.
شهبازی افزود:حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در این نشست از سر دلسوزی و اهتمام به حل مشکلات آموزش و پرورش و شهرستان، دغدغه های خود را مطرح کرده و بهبود وضعیت آموزشی شهرستان را خواستار شد و با توجه به مسئولیت حقوقی ایشان در شورای آموزش و پرورش، جایگاه امامت جمعه و اهتمام به حوزه تعلیم و تربیت از این آمار نگران شدند.
معاون استاندار خوزستان با بیان جایگاه و مسئولیت حقوقی امام جمعه در شورای آموزش و پرورش، ادامه داد:نگرانی ها و دغدغه های مسئولان شهرستان و دلسوزان مردم در خصوص مشکلات آموزش وپرورش قابل تمجید است.
وی خاطر نشان کرد:به هرحال برخی بحث و جدل ها در این محافل به واسطه وجود مسئولان شهری و اهتمام دست اندرکاران برای حل مسائل شهرستان به وقوع می پیوندد.
فرماندار ویژه آبادان همچنین با بیان مشکلات فراوان حوزه آموزش و پرورش در استان خوزستان و شهرستان آبادان، افزود:به همین دلیل است که بنا به دستور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان برای حل اساسی مشکلات این بخش، سند راهبردی توسعه آموزش و پرورش با همکاری و مشورت نخبگان و صاحبنظران کشوری و استانی تهیه شد.
شهبازی با تجلیل از همکاری و تعامل مسئولان شهرستانی به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:امیدواریم جایگاه و شاخص های آموزش و پرورش با تعامل بین بخشی و همکاری رسانه ها، نخبگان و استفاده از ظرفیت های بالقوه بیش از گذشته ارتقاء یابد.
وی با درخواست از اصحاب قلم، سیاسیون و افراد صاحب نفوذ برای آرام کردن فضا، افزود:نباید با بزرگنمایی موضوعات، مسیر حل مشکلات از مسیر قانونی آن خارج شود.
رئیس شورای تامین شهرستان آبادان افزود:انتظار داریم، در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته است، فضای جامعه به سمت همدلی و همکاری سوق یابد.
وی از شهروندان خواست بدون توجه به شایعات مطرح شده در برخی محافل و مجالس، اطلاعات مورد نیاز را از منابع رسمی دریافت کنند.
رئیس شورای تامین شهرستان تاکید کرد:برخی اخبار و رخدادها، علاوه بر دلسرد کردن مردم، هدر رفتن سرمایه های مالی و انسانی را به همراه دارد.
شهبازی بر همکاری و تعامل همگان برای تحقق اهداف توسعه شهرستان تاکید کرد و گفت:لازم است، موضوعات تخصصی نظیر آموزش و پرورش در تخصصی و دور از احساس بیان شود. 

 

 

منبع : ایرنا 

 

 فرماندار آبادان ،عزیزالله شهبازی ، امام جمعه آبادان ، مدیر آموزش و پرورش آبادان ،آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ، استاندار خوزستان ،خبرهای آبادان ؛اخبار آبادان ، خبرآبادان ،آبادان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: