کد خبر: ١٩٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/03/06-٠٩:٥٠

فرماندار ایذه گفت: کارمندان ادارات حق سوءاستفاده از موقعیت خود برای تبلیغات انتخاباتی را ندارند.

 

 

آبادان نیوز : جهانبخش قلاوند در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری،  با اشاره به انتخابات امسال اظهار کرد: هشت ماه دیگر تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور باقی مانده و ما باید به ساماندهی و فراهم سازی مقدمات برگزاری آن بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها هستند افزود: برگزاری و منظم و سالم انتخابات کار اصلی است که باید به‌صورت جدی انجام شود و فرماندار یک شهر برای اتفاقات و مشکلات این رویداد پاسخگو خواهد بود.

آبادان نیوز : فرماندار ایذه با بیان اینکه انتخابات یک رویداد مهم در تصمیم‌گیری‌های کشور است اضافه کرد: در پایان برگزاری این رویداد باید مجلسی شکل بگیرد که شاخص‌ترین و کاراترین افراد جامعه در آن حضور پیدا کرده باشند.

قلاوند با اشاره به اینکه برای تبلیغات و نتیجه‌گیری در انتخابات عدالت باید رعایت شود و افراد حق سوءاستفاده از موقعیت اداری خود را ندارند خاطرنشان کرد: همه کسانی که خود را برای کاندیداتوری انتخابات آماده می‌کنند و طبق موارد قانونی تائید می‌شوند باید برای تشکیل مجلسی بکوشند که پیگیر آرمان‌های امام راحل بوده و بر اداره کشور نظارت صحیح و کامل داشته باشد.

وی با اشاره به تخلفات اداری که برای تبلیغات انتخاباتی در ادارات صورت می‌گیرد گفت: هیچ‌کس در هر مقام و مسئولیت دولتی که باشد، حق سوءاستفاده از آن موقعیت را ندارد و همه نامزدها باید در شرایط برابر و بدون در نظر گرفتن موقعیت فعلی خود، در زمان مقرر به تبلیغات بپردازند.

رئیس شورای اداری شهرستان ایذه در ادامه تصریح کرد: از اینک باید مردم را برای برگزاری انتخابات آماده کرد و همچنین در برگزاری مراسم‌ها و نشست‌های خصوصی هم باید امنیت برقرار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آسایش روان و امنیت مردم برای برگزاری انتخابات اسفند باید فراهم شود تا آنها بر اساس اختیارات خود و بدون هرگونه سوءاستفاده و فشار دیگران به انتخاب خود بپردازند.

حمزه عرب‌پور در جلسه شورای اداری عصر دیروز فرمانداری ایذه با اشاره به تخلفات برخی از کاندیدای مجلس در راستای تبلیغات زودتر از زمان مقرر و سو استفاده از موقعیت اداری خود خاطرنشان کرد: در صورت ادامه داشتن این اقدامات و سوءاستفاده برخی از کارمندان ادارات از موقعیت خود برای تبلیغ انتخاباتی، به‌طور جدی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

 

 

 

منبع : فارس

 

تبلیغات انتخابات ،انتخابات خوزستان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،فرماندار ایذه، خوزستان ، جهانبخش قلاوند ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: