کد خبر: ١٨٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/02/16-١٩:٠٣

سرپرست اداره جهاد کشاورزی آبادان گفت:طی یکسال گذشته بیش از دو هزار و 200 تن انواع محصولات کشاورزی آبادان به خارج از کشور صادر شده است.

 

آبادان نیوز : خبر آبادان : سرپرست اداره جهاد کشاورزی آبادان گفت:طی یکسال گذشته بیش از دو هزار و 200 تن انواع محصولات کشاورزی آبادان به خارج از کشور صادر شده است.

 

به گزارش آبادان نیوز : خبر آبادان : ناجی شهیب زاده از خرما، شیره خرما، هسته خرما، بامیه، لوبیا، عدس، نخود، کشمش، کیوی، انار، یونجه و کاه به عنوان محصولات صادر شده از شهرستان آبادان به خارج از کشور یاد کرد.

وی ادامه داد:استرالیا، کانادا، آلمان، انگلستان، آفریقای جنوبی، ژاپن، نیوزیلند، کویت، قطر و امارات نیز از کشورهای است که محصولات کشاورزی آبادان به مقصد این کشورها صادر شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی آبادان گفت:این محصولات از طریق بنادرآبادان، اروندکنار و چوئبده به خارج از کشور صادر شده است و برای صادرات این میزان کالا، 81 برگ گواهی بهداشتی نباتی صادر شد.

شهیب زاده تاکید کرد:محصولات صادراتی از این شهرستان به خاررج از کشور، معادل یک میلیون و 418 هزار دلار ارزش داشته است.

شهرستان آبادان با داشتن ظرفیت های فراوان کشاورزی در بخش های کشاورزی می تواند به قطب صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان نظیر میگو تبدیل شود. 

 

 

 

 

 

 اداره جهاد کشاورزی آبادان ، جهاد کشاورزی آبادان ،سرپرست جهاد کشاورزی آبادان ،بندر آبادان ،آبادان،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،صادرات آبادان ،خرما  

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: