کد خبر: ١٤٧٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/13-١٩:٢١

مدیر تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان گفت: امتیاز لیگ برتری این تیم موقتا واگذار شده و بر اساس توافقی که با مسوولین ورزش استان صورت گرفته سال آینده این امتیاز بازپس گیری خواهد شد.

 

آبادان نیوز : مدیر تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان گفت: امتیاز لیگ برتری این تیم موقتا واگذار شده و بر اساس توافقی که با مسوولین ورزش استان صورت گرفته سال آینده این امتیاز بازپس گیری خواهد شد.

به گزارش آبادان خبر ، عبدالله جهان نژادیان امروز از اهواز ضمن اشاره به اینکه رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور از ۱۹ مردادماه جاری آغاز می شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و نبود وقت کافی برای آمادگی تیم، به این نتیجه رسیدیم که امتیاز لیگ برتری شهید جهان نژادیان موقتا و برای یک سال به گناوه واگذار شود.

 او گفت: بر اساس توافقاتی که با اداره کل ورزش خوزستان صورت گرفته مسوولین امر متعهد شده اند که طی سال جاری شرایط و زیرساخت‌های مورد نیاز تیم را فراهم کرده تا بتوانیم فصل آینده با حضور پر قدرت تر در لیگ برتر شرکت کنیم.

مدیر تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان با اشاره به صحبت های شفاهی صورت گرفته، افزود: در جلساتی که با مسوولین ورزش استان داشتیم اصل بر اعتماد متقابل بود و قول های خوبی به ما داده اند.

 جهان نژادیان بیان کرد: با تیم ملوان گناوه توافقات لازم انجام شده و مسوولان این تیم متعهد شدند که سهمیه لیگ برتری را نگه دارند و در صورت سقوط به دسته پایین تر امتیاز حضور در لیگ برتر را برای ما خریداری کند.

جهان نژادیان در پایان ضمن تشکر از مسوولین ورزش خوزستان و اصحاب رسانه، اضافه کرد: امیدوارم تعهدات مورد توافق هر چه زودتر اجرایی شود تا یک بار دیگر شاهد حضور پر قدرت تنها تیم ساحلی خوزستان در لیگ برتر باشیم.

 

 

 

 

 

منبع:ایرنا


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: